P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Hey 'Sup mensen, Ben zojuist een beetje aan het kloten geweest op Photoshop, met Photomanipulation.. Het is m'n allereerste, en heb deze zonder Tutorials gemaakt... Ik heb er ook het origineel bijgeplaatst, zodat je kunt vergelijken ... Ik heb er onder andere natuurlijk veel effecten aan toegevoegd, en zoals je ziet heb ik de bergen op de achtergrond er zelf ingezet... Origineel: http://www.tuepps.de/b2/45090009-neckarfront-tuebingen.jpg Tips of Aanmerkingen iemand? Bewerkt: 24 mei 2006 door P-Jamma Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Netjes P-Jamma, het ziet er voor een manip echt heel mooi uit! Je hebt de kleuren goed veranderd, en ze zijn ook heel mooi uitgekomen, het lijkt nu net een fantasiewereld. Cijfers Veranderingen: 9 Kleuren: 8.5 Helderheid/Contrast: 8.5 Tekst: 7.9 Algehele indruk: 8.7 Eventuele bonus: 0.2 Zoals je aan de score ziet vind ik hem heel mooi, en daar staat het cijfer dan ook naar, namelijk een 8.7 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Thx voor je uitgebreide Tips en Opmerkingen Froodooo ... Ik heb de smaak te pakken, en heb meteen nog een nieuw Design gemaakt ... Ik vind deze ook op zich best goed gelukt... Er zitten zo ongeveer dezelfde effecten in, alleen heb ik hierin een aantal Brushes zitten... Je ziet ze waarschijnlijk niet, alleen als ik ze zou weglaten, zou het er een stuk minder mooi uitzien... Rond de lantaarnpalen bijvoorbeeld, en op het water zitten ze "verstopt"... >>> Door .Levi.: Het zou leuk zijn als je ook de origineel erbij zet. <<< Edit: Dan heb ik hier voor jullie het Origineel! ... Zal ik er voortaan meteen bij posten, is wat makkelijker met vergelijken .. http://www.fhwa.dot.gov/bridge/images/segbr06.jpg Bewerkt: 24 mei 2006 door P-Jamma Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Ik zou van je tweede manip wel graag de originele afbeelding willen zien, al heb ik wel een beetje in m'n hoofd hoe een brug eruitziet. Maar ik moet zeggen dat ik dit er echt weer prach-tig uit vind zien. De blauwe gloed om de brug vind ik echt heel erg goed gelukt, en vooral leuk met die groene lantaarnlichten erboven. De tekst ziet er ook best netjes uit, al zou het streepje eronder minder opvallend gemaakt kunnen worden. Echt prachtig (hoevaak heb ik dat woord al gebruikt) vind ik het resultaat! Cijfers Veranderingen: 9.3 Kleuren: 9.5 Helderheid/Contrast: 8.7 Tekst: 7.8 Algehele indruk: 9 Eventuele bonus: 0.3 Geweldige score, een 9.2! Net onder de hoogste score! We hebben hier een nieuw tallent voor Foto Manips misschien! *** Hoogste rate ooit (normale Sig): Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Bewerkt: 24 mei 2006 door Froodooo Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Bedankt Froodooo! Ik hebe er ook meteen even het origineel bijgeplaatst, hier kun je zien dat er al een kleine blauwe "gloed" en verlichting op de Brug zat, alleen dat ik het heb aangepast en er nog meer aan toegevoegd heb.. Heb de smaak in ieder geval wel te pakken ... Reageren
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ze zien er erg goed uit vooral die lich val Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.