RonaldVC Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Films Soort onderwerp: Signature Size: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Note: Als je wilt battlen kan je gewoon je signature posten, je hoeft niet te wachten op een bevestiging van mij of iets dergelijks. Ik zal mijn signature na die van mijn tegenstander posten, en dan kan gelijk de battle beginnen.. Wie wil er tegen de nummer 1..[/font] Bewerkt: 24 mei 2006 door RonaldVC
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik wil wel, mag het ook Photomanip zijn? Zo ja, dan zet ik deze in: PS, deze haai komt dus in een film voor.
RonaldVC Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ja is goed. Hij heeft dan wel geen render, maar het thema is films, dus ok. RonaldVC: General Lee: Stemmen kan tot en met 26 mei!! Succes General Lee..
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 RonaldVC Mooie Sig, het is door de egale kleur één geheel geworden, en de weerspiegeling in de bril van render ziet er ook grappig uit. De tekst vind ik zelf heel mooi in de Sig verwerkt, tussen twee 'lijntjes' in. General Lee Ook een hele mooie manip Sig. Hij is mooi veranderd, en ziet er gewoon goed uit. De tekst had leuker geweest op Overlay, dan was hij ook nog blauw geweest... Mijn stem is hier in deze battle voor: RonaldVC Succes nog beiden!
Jon-asses Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ronald VC: Zeer mooi, de kleuren zijn donker maar duidelijk met die lichtinval is het zeker compleet! GL: Ook een heel mooie sig, mooie haai , en goede blur maar het is iets te fel met dat licht. Dus men stem gaat naar Ronald VC Sorry GL
Dago58x Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Wooo Heel erg mooi gemaakt als deze sig's in de Showroom was zou ik ze allebei een 10 geven Ontopic:Nou ik vind het heel erg mooi gemaakt maar ik mag maar eentje kiesen en dat is RonaldVC Sorry GL maar die van RVC Is gewoon temooi
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik stem ronaldvc waarom:daarom het is gewoon mooier vind ik
Mazzeltje Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mijn stem gaat naar: General Lee. Erg mooi gemaakt met die Witte Haai.
Slimm Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik stem op RonaldVC. Op de Tekst "RVC" na, is hij echt prachtig! De kleuren, het grungy achtige, de render, het logo! Het past allemaal.
King Room Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 RonaldVCMooie Sig, het is door de egale kleur één geheel geworden, en de weerspiegeling in de bril van render ziet er ook grappig uit. De tekst vind ik zelf heel mooi in de Sig verwerkt, tussen twee 'lijntjes' in. General Lee Ook een hele mooie manip Sig. Hij is mooi veranderd, en ziet er gewoon goed uit. De tekst had leuker geweest op Overlay, dan was hij ook nog blauw geweest... Mijn stem is hier in deze battle voor: RonaldVC Succes nog beiden! Hier hoef ik niets meer aan toetevoegen.. Stem: RONALDVC
RonaldVC Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Eindstand: RonaldVC 6 - 1 General Lee. Jammer dat er zo weinig gestemd is.. Maarja, ik pm Slimm of .Levi.. Bewerkt: 27 mei 2006 door RonaldVC
Slimm Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar RonaldVC. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij General lee. Closed.
Recommended Posts