Darkapple Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel als het kan Liefste geen pro
Darkapple Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ok is goed froodoo Succes Mod naam veranderen aub?
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Hier is mijn Sig: Jij alvast succes, Darkapple!
Darkapple Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 het kan iets later worden want we hebbe laatste tijd problemen met wanadoo
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Omdat Darkapple veel problemen heeft met Wanadoo, zit er niets anders op dan deze battle af te lassen... Kan een mod dit topic sluiten?
.Levi. Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Omdat Darkapple veel problemen heeft met Wanadoo, zit er niets anders op dan deze battle af te lassen...Kan een mod dit topic sluiten? Hij zegt dat het iets later kan worden, niet dat de battle moet stoppen. Als jij niet meer wilt, dan moet je dat zeggen dan kun je gewoon een andere battle gaan opzoeken. Dit topic kan gewoon open blijven.
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Omdat Darkapple veel problemen heeft met Wanadoo, zit er niets anders op dan deze battle af te lassen... Kan een mod dit topic sluiten? Hij zegt dat het iets later kan worden, niet dat de battle moet stoppen. Als jij niet meer wilt, dan moet je dat zeggen dan kun je gewoon een andere battle gaan opzoeken. Dit topic kan gewoon open blijven. Sorry, volgens mij kan het wel dicht, ik ben vergeten te zeggen dat we via PB hebben besloten dat we de battle afblazen, omdat het niet echt goed gaat met zijn Wanadoo. Ik had er even bij moeten zeggen dat ik heb ge-PB't...
Bongo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Hee froodoo wil je tegen mij dan in mijn topic? @Froodoo ok is goed Bewerkt: 26 mei 2006 door Bongo
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Hee froodoo wil je tegen mij dan in mijn topic? Ik denk dat we daar beter een nieuw topic voor aan kunnen maken. Maak jij er maar één, en zet alvast in de titel dat ik tegen jou ga! >>> Door .Levi.: Closed.<<< Bewerkt: 27 mei 2006 door .Levi.
Recommended Posts