Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort onderwerp: Signature

Size onderwerp: Max 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: maximaal een week.

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

killzone13xd.png

Bewerkt: door Froop

Ik dus. :Y

Bij deze mijn inzending:

splintercell35le.jpg

Succes Froop!

@Froop: inderdaad, stemmen tot 1 juni, oftewel tot en met 31 mei. :)

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Stem:RonaldVC

Omdat ik hem erg mooi vind. En smudge is echt mijn stijl! Alleen de text is een minpuntje!

Froop

Ik heb die Sig al een paar keer gezien, en ik vind hem nog steeds best mooi gemaakt. De render ziet er mooi scherp uit, alleen het 'zwarte' aan de linkerkant is wat minder, maar de tekst heb je daar mooi neergezet, zodat het het weer een beetje goed maakt!

RonaldVC

Mijn eerste indruk van jouw Sig was niet verpletterend moet ik zeggen. Ik vind 'm niet zo heel mooi, het lijkt een brush, met een render een een lichteffect. De tekst vind ik ook niet echt heel goed, de tekst "rvc" staat ook scheef onder de rest...

Stem voor Froop, nog veel succes allebei! :Y

@RonaldVC Naja, met scheef bedoel ik dat "rvc" niet recht onder "Splintcell" staat, en dat vond ik niet echt mooi...

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:
Mijn eerste indruk van jouw Sig was niet verpletterend moet ik zeggen. Ik vind 'm niet zo heel mooi, het lijkt een brush, met een render een een lichteffect. De tekst vind ik ook niet echt heel goed, de tekst "rvc" staat ook scheef onder de rest...
De tekst lijkt scheef te staan, maar het is wel recht. Vergroot hem maar eens, dan zie je het.. Verder heb ik geen brushes gebruikt.. :Y

Maar dit alles even offtopic. :engel:

Geplaatst:

Froop:

Erg mooie signature! De licht effecten op de achtergrond zijn erg mooi en het is tot één mooi geheel gemaakt. De tekst vind ik ook erg mooi hoe je dat gedaan heb.

Ronaldvc

Wederom een mooie sig. Ik heb bewondering voor hoe snel jij gestegen bent met je Photoshop prestaties. Alleen vind ik dit een mindere sig. Dat komt omdat hij een beetje kaal is en ik vind de tekst niet echt heel mooi. Kortom je bent op de goede weg maar deze is het "lelijke eendje". Jammer.

Stem: Froop

Geplaatst:

Ik stem op Froop , want op de één of andere manier spreekt zijn sig me meer aan. Ik vind zijn lettertype ook mooier, alleen hij is jammer genoeg niet zo duidelijk te zien in je sig, maar voor de rest ziet hij er prima uit.

Veel succes nog verder jongens :)

Geplaatst:
Stem:RonaldVC

Omdat ik hem erg mooi vind. En smudge is echt mijn stijl! Alleen de text is een minpuntje!

Je haalt me de woorden uit de mond!!

Ik stem dus ook op: RonaldVC

Geplaatst:

nou helaas moet ik toch op Froop stemmen

omdat het beter uitziet dan RVC

Sorry..!! RVC

Dit is moeilijk om te kiezen...

Wat betekent dat ik beide heel erg mooi vind :Y

Maar na lang nadenken heb ik toch voor RonaldVC gekozen Geintje, mijn stem gaat naar Froop[/font]

RonaldVC: Ik vind je achtergrond en je tekst niet zo mooi :sst: Maar de rest vind ik heel mooi gemaakt _O_

Bewerkt: door Tim Van Vynckt

ik stem op Froop, die vind ik wat mooier overkomen en killzone is ook 1 van mijn liefelingsspellen :Y

>>> Door .Levi.: Winnaar Froop +1 punt. Verliezer RonaldVC -1 punt.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...