Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik wou gta weer eens doen (san andreas) maar toen drukte ik op load game en durkte key to her heart in (dat was de laatste missie die ik gedaan had) en toen stond er rapport verzenden ik heb dit nogeens geprobeerd en dat was hetzelfde effect toen drukte ik op new game zelfde effectr helpp!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)

'Welke Gta san andreas versie heb jij?'

Het kan wezen dat je de verkeerde versie hebt. Ook kan er een fout in je main.scm zitten'.

Ik raad je aan om de originele bestanden (V1) te downloaden van gtagames, je moet je wel inloggen.

Bewerkt: door SummerBase

hij doet et nog steeds =( ik vraag me af of ik hem in de goede map heb gezed... die main.scm

en ik had me versie 1 naar v2 geupdated maar toen weer terug en toen kwam die foutmelding omdat ik bij de v2 versie merkete dat me savegame et nie deed

EDIT: ik DENK dat ik het heb gevonden in de map script stond geen een bestand dus ga ik ff script .scm downlapen van gtagames en in die map zetten

ANDERE EDIT: me winrar doet et niet meer op een een of andere manier komt er een foutmelding van winrar diagnostische berichten dus kan ik dat bestand niet uitpakken:|

Bewerkt: door jensbrinkman

Hey Jens Brinkman,

Als je een savegame gedownload hebt, moet je hem in de map San Andreas User Files zetten. Als je een savegame gedownload hebt voor versie 1, dan moet je zelf versie 1 (of versie 1.1) hebben om hem te kunnen spelen. Je kunt je versie herkennen dat er bij je start menu (waar options enzo staat), daar staat iets van version 2 of version 1.1. Als er iets staat dat er op lijkt, dan heb je een andere versie dan de eerste versie die uitgebracht is. Staat er niets? Dan heb je versie 1.

Als er 1.1 staat, dan kun je gewoon savegame's downloaden en die in je map zetten. Hier kun je savegame's voor versie 1 downloaden. Als er version 2 (of iets dat er op lijkt) bij je menu staat, dan moet je versie 2 savegame's downloaden om het spel te kunnen spelen. Heb jij een versie 1 savegame in een versie 2 San Andreas dan klapt het spel inderdaad uit, dus je moet wel de goedde versie van het spel bij de goedde versie van je savegame hebben.

Als dat niet lukt, dan kun je eens proberen gta_sa.set verwijderen. Deze staat ook in San Andreas User Files (Mijn Documenten). Als je deze verwijderd wordt hij bij het eerste keer spelen weer opnieuw aangemaakt. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik hoop dat het lukt, en succes jongen! :Y

Edit:

en ik had me versie 1 naar v2 geupdated maar toen weer terug en toen kwam die foutmelding omdat ik bij de v2 versie merkete dat me savegame et nie deed

Je moet nu wel versie 2 savegame's spelen. Hier kun je versie 2 savegame's downlaoden. Zet deze in San ANdreas User Files (Mijn Documenten) en dan komt alles weer goed. Ik hoop dat het nu echt lukt, succes jongen! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ook als ik op new game klik doet ie et ook niet. dan zullen v2 save games het denk ik ook niet doen

Geplaatst:

Installeer het spel eens opnieuw. Probeer dan eens een nieuw spel te starten. Alshet lukt, dan is het probleem opgelost. (lijkt me)

ik heb et spel van me vriend geleend en een no -cd crack op gedaan en me vrien studeert in enschedeXD maar ik kan script .img nietuitpakken

EDIT: he tis e toch gelukt op een of andere manier dat uittepakken en heb et in die map gezet hielp niks :-(:-(

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Warez dus. :t

Dat is tegen de regels Jens Brinkman. Daarmee mogen we je niet helpen. Als je het spel legaal koopt (in de winkel) dan kun je het spel geheel flekkeloos installeren en de savegame's ook flekkenloos spelen. Maar als je het spel gedownload hebt, dan kunnen we je geen hulp bieden. Dit staat in de regels, ik raad je het aan om eens door te lezen!

Geplaatst:

ik heb em neit gedownload ik heb em van een vriend geleend :duh::duh: en is een no-cd crack dan illegaal?

ik heb em neit gedownload ik heb em van een vriend geleend :duh::duh: en is een no-cd crack dan illegaal?

Officieel is een No-cd crack legaal geloof ik want je kan hem gebruiken om bijvoorbeeld je CD schoon te houden. Maar ik denk dat het grootste deel van de mensen één gebruikt voor illegaal gebruik, als ze een game hebben gedownload dus.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Een NO-CD is er om je spel heel te houden. Naja je DVD. Als je het spel gekocht hebt, en je zet er een NO-CD op dan mag het. Dat is niet illegaal. Maar als je hem van een vriend leent en je zet er een NO-CD op, dan is het illegaal. Je hebt het spel niet gekocht, dus dan is het ook niet toegestaan om een NO-CD te gebruiken. Warez dus. :-(

Geplaatst:

We gaan het er verder gewoon niet meer over hebben. Of je nu de DVD van het internet af download of deze leent van een vriend: in beide gevallen ben je niet legaal bezig. Dat ben je slechts in 1 geval: naar de winkel lopen en het ding gewoon kopen. En dat je dán eerst een kopie maakt en het origineel in de kluis stopt: dat mag dus wel. Maar in de forumregels hebben we afgesproken dat alle toepassingen die eventueel ook illegaal gebruikt kúnnen worden niet meer besproken mogen worden. Hetgeen dus ook geldt voor een no-CD/DVD crack. Helaas. Topic gesloten.....

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...