libertycitypc Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 kun je al zelf umds maken of kan dat nog niet
Advancegta Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) nee ditk nak niert het is geen ced mischien dat het ooit kan je hebt er ook niet veel aan zet het dan op ms( MEMORY STICK) bedoel je dat je zelf homebrew wilt maken? dit is heel moeilijk als je je isos wil spelen moet je tog egt een goede ms gaan kopen EDIT: jij wil wel veel met je psp doen he>? illegale dingen. voor homebreqw etc kan je beter op een ander forum kijken en dan wel op dit forum kijken Bewerkt: 24 mei 2006 door advancegta
SummerBase Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 - Hoort dit topic hier niet. Dit zou een mod het kunnen verplaatsen naar het Computer hardware forum. - Volgens mij is het nog niemand (burger) gelukt een umd zelf te branden/maken. - En het lijkt mij dat je dit soort spellen wilt kopieren. Warez dus. En advancegta zou je mischien je bericht aan willen passen. Ik snap er echt niks van.
Miyamoto Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Dan moet je een Memory Stick van minsten 1 GB hebben en dan moet je met Image-files(iso,bin,cue,..) beginen werken... Allemaal linke boel die Image's(of hoe ze ook noemen) Bewerkt: 26 mei 2006 door Miyamoto
GTA-Sheep Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Zelf een UMD maken gaat dus niet en is ook niet toegestaan. Topic gesloten derhalve
Recommended Posts