kennethdw Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik zit vas met missie waarin ik mense moet recruiten maar kben die knop ervoor vergeten ik zit hier alels te proberen maar kvind ze niet weet iemand ze? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je moet een wapen pakken, en dan met de RMB op iemand klikken en daop 'G' of 'H' drukken. Hoe meer Respect je hebt hoe meer mensen je kan recruten. Als je ze weer kwijt wil moet je 'G' of 'H' even een tijdje ingedrukt houden. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Je kunt mensen recruteren door op ze te richten met een willekeurig wapen, en dan op H of G drukken. Succes! Edit: Too late... Bewerkt: 24 mei 2006 door Froodooo Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Kennethdw, in het vervolg even de zoekfunctie gebruiken er zijn hier talloze topics over gemaakt. Dit heb ik allemaal voor je kunnen vinden, dus je had hier niet een topic over hoeven te maken. Ook iets duidelijker wezen of je het op de pc speelt of op een console, wie weet speel je het wel op de PS2 maar ook daarvoor kun je de zoekfunctie gebruiken. Reageren
kennethdw Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 kk srry kspeel het op de pc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.