Jump to content

FBI Truck.

Recommended Posts

Geplaatst:

De FBI Truck zit zelf niet in het spel. Dus je kan hem nergens vinden, ook niet bij een missie ofzo. :N

Wél kan je hem verkrijgen via een mod, de n00bmod ofzo dacht ik (corrigeer me als ik het verkeerd heb).

Maar die kan je alleen bij de PC gebruiken. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
De FBI Truck zit zelf niet in het spel. Dus je kan hem nergens vinden, ook niet bij een missie ofzo. :N

Wél kan je hem verkrijgen via een mod, de n00bmod ofzo dacht ik (corrigeer me als ik het verkeerd heb).

Maar die kan je alleen bij de PC gebruiken. ;)

Ja je kan hem inderdaad met de n00bmode spawnen. Maar hier heb ik een trainer en daar zit een garage editor bij daarmee kun je hem ook gewoon spawnen. Als je de N00bmode gaat downloaden heeft dat invloed op het gehele spel, de trainer niet.

Als je hem gedownload hebt moet je hem eerst uitpakken, en dan de uitgepakte bestanden in je San Andreas main map zetten. Meestal: C>Deze Computer> Progam Files> Rockstar Games> GTA San Andreas.

Oh ja, als je de zoekfcuntie had gebruikt was je vast wel tegen >dit< topic aangelopen, en anders wel tegen >deze<.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)
FBI Truck.

Waar kan ik de FBI Truck vinden ?

Of waneer kom je de FBI Truck tegen ?

:cya:

Een paar topics hieronder staat al een topic over de FBI Truck. Ga nu niet zeggen dat je die niet gezien had. En gebruik eens een keer de zoekfunctie, een lid met meer dan 1000 posts (oke, de helft is spam :puh: ) zou toch moeten weten hoe de zoekfuctie werkt.

Anyway, de FBI truck kun je op de PS2 met de de cheatdisc Armax krijgen.

Op de pc kun je de FBI Truck krijgen met de n00bmode. Deze trainer kun je downloaden van gtagames.nl.

Je kunt ook de voertuig spawn tool gebruiken, die kun je hier downloaden..

Veel succes nog met het vinden van de FBI Truck.

Edit: Mathijs was me voor.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:
FBI Truck.

Waar kan ik de FBI Truck vinden ?

Of waneer kom je de FBI Truck tegen ?

:cya:

Hij komt er idd niet in voor, maar er zijn wel programma's waarmee je hem kan spawnen, zoals een carspawner, de n00bmod volgens mij ook en nog wel wat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...