-Niels- Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Fout 1: Je gebruikt 2 keer de body tag. (verwijder het stuk <body>)Fout2: Je hele tabel klopt niet. Juiste code: <HTML> <HEAD> <TITLE>Second WorldWar || Youre wish is our command!</TITLE> </HEAD> <BODY bgcolor="darkolivegreen"> <center><h1><FONT face="Verdana">Tweede Wereld Oorlog</FONT></h1></center> <table border="1" cellspacing="0"> <tr> <td valign="top" width="200px">Menu <ul> <li>About us</li> <li>Contact</li> <li>D-day</li> </ul> </td> <td valign="top" align="center">Welkom op de site van de Tweede Wereld oorlog.<br> Alles wat jij zoekt voor je spreekbeurt, werkstuk etc. kun je vinden op deze site.<br> We beschrijven hier alle operaties van de 2de wereldoorlog, en proberen ze tot in de details te beschrijven.<br> Ook hopen we vaak dit te updaten zodat jullie hier kunnen blijven kijken want we kunnen natuurlijk nooit alles weten en we zullen zeker altijd nieuwe informatie vinden op het internet.<br> </td> </tr> </table> </BODY> </HTML> edit Dit heb ik snel gemaakt en niet nagekeken ik maak hem wel even opnieuw en test hem. Hij werkt allersiens zo al maar ik maak hem nu even in ordelijke HTML. Nu is de code wat mooier. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............dat zocht ik!! Iedereen hartelijk dan voor jullie hulp tot nu toe. Echt nu kan ik weer verder! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Ik heb nog wat handige links: Werken met tabellen Werken met frames Misschien heb je er wat aan. Oja, als je in het menu de links zet, en je wilt ze in het hoofdframe openen, gebruik dan deze code: <a href="url naar pagina.htm" TARGET="framenaam waarin link geopend moet worden">Klikbaretekst</a> (niet dikgedrukt natuurlijk.)Andere dingen die je ipv van framenaam kunt zetten: _blank Opent een nieuw venster _self Opent zich in het huidige venster Framenaam uitleg: In deze code is de framenaam dikgedrukt: <FRAME src="index.htm" name="index"> Succes met je site . Groetjes van Flitskikker Bewerkt: 24 mei 2006 door flitskikker Reageren
Argon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik zou zeker geen frames gebruiken, deze zijn zeer onprofesioneel en onhandig. Reageren
zerorocks Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 hoemaak je een link In een document ? Reageren
Le MrG Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 <a href="http://blablabla.blablabla" alt="Als je dit leest sta je op de link">Klik hier om naar blablabla te gaan!</a> Volgens mij is het niet helemaal W3C goed, maar het werkt wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.