Jump to content

probleem met missie

Recommended Posts

Geplaatst:

kep een probleem met burning desire missie

als ik hem heb afgerond en ik breng denise naar huis

op het moment dat ik in de eind missie cirkel rij start de tussen film wel maar de bitch

loop niet naar haar huis maar begint allemaal rare acties te verrichten en het spel blijft hier

in hangen dus ik rond niet af waardoor ik niet verder kan en moet resetten

OPLOSSINGEN misschien.....

dank.

Geplaatst:
kep een probleem met burning desire missie

als ik hem heb afgerond en ik breng denise naar huis

op het moment dat ik in de eind missie cirkel rij start de tussen film wel maar de bitch

loop niet naar haar huis maar begint allemaal rare acties te verrichten en het spel blijft hier

in hangen dus ik rond niet af waardoor ik niet verder kan en moet resetten

OPLOSSINGEN misschien.....

dank.

Ik weet niet of het waar is maar ik kan me vaag herinneren dat dit een grote bug is, waardoor je niet verder kan. Wat je wel kan doen is een savgegame downloaden waar Burning Desire al gedaan is, ik heb even gezocht en op >deze< site kun je allemaal savegames downloaden. Die savegames zet je in de map GTA San Andreas User Files die vind je in de map Mijn documenten. Succes!

PS: Heb ik dat goed met die bug, wie weet er meer van?

Geplaatst:

ja nee het is erg freaky ze rent een beetje rond en probeerd een auto te stelen en

wordt dus ook neergeknalt en zo mmmmmmmm

eniweey kep de savepoint geinstalleerd maar als hem gebruik slaat het spel er dus gewoon

uit back to desktop met een report over id enzo......

dus iemand misschien die hier iets van weet

Geplaatst:
ja nee het is erg freaky ze rent een beetje rond en probeerd een auto te stelen en

eniweey kep de savepoint geinstalleerd maar als hem gebruik slaat het spel er dus gewoon

Sorry, maar ik snap je verhaal niet helemaal... :{

Zou je het misschien iets duidelijker kunnen vertellen?

Maar misschien kan ik je wel helpen. Als jij jouw savegame geeft, zal ik de missie Burning Desire doen. Een savegame plaatsen doe je zo: Eerst kijk je in welk slot je savegame staat. Hier een quote van mij waarin ik uitleg wat een 'slot' is:

Als je GTA San Andreas opstart, en je drukt dan op Start New Game, en dan op Load Game, zie je een lijst met je savegames. De savegame die bovenaan die lijst staat, is de savegame in slot 1.

De savegame die daar onder staat, is de save game in slot 2.

Enzovoort. Hier een plaatje voor de verduidelijking:

slot9uj.png

Als je gekeken hebt in welk slot jouw savegame staat, kun je gaan uploaden. Hier een quote van mij waarin ik uitleg hoe je moet uploaden:

Maak een nieuw bericht. Onder het witte vak waar je het bericht in typt, staat nog van alles: Bericht opties (Smilies Inschakelen, Handtekening Inschakelen, E-mail notificatie inschakelen bij reacties), Bericht Icoon, maar ook een upload tool. Die upload tool ziet er zo uit: orangeupload3zr.png

Klik op bladeren. Kijk dan in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Dan klik je op jouw savegame. Hoe weet je welke savegame van jou is? Dat weet je zo: Je hebt gekeken in welk slot je savegame staat.

Staat je savegame in slot 1? Dan klik je op GTASAsf1.b

Staat je savegame in slot 2? Dan klik je op GTASAsf2.b

Staat je savegame in slot 3? Dan klik je op GTASAsf3.b

Enzovoort.

Als je op jouw savegame geklikt hebt, klik je op 'Openen', en klik dan op 'Deze bijlage toevoegen'. Ga dan verder met je bericht.

Succes ermee. :)

Als je de savegame geplaatst hebt, zal ik de missie voor je doen.

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:

Sorry, maar ik snap je verhaal niet helemaal... :{

Zou je het misschien iets duidelijker kunnen vertellen?

Maar misschien kan ik je wel helpen. Als jij jouw savegame geeft, zal ik de missie Burning Desire doen. Een savegame plaatsen doe je zo: Eerst kijk je in welk slot je savegame staat. Hier een quote van mij waarin ik uitleg wat een 'slot' is:

Als je GTA San Andreas opstart, en je drukt dan op Start New Game, en dan op Load Game, zie je een lijst met je savegames. De savegame die bovenaan die lijst staat, is de savegame in slot 1.

De savegame die daar onder staat, is de save game in slot 2.

Enzovoort. Hier een plaatje voor de verduidelijking:

slot9uj.png

Als je gekeken hebt in welk slot jouw savegame staat, kun je gaan uploaden. Hier een quote van mij waarin ik uitleg hoe je moet uploaden:

Maak een nieuw bericht. Onder het witte vak waar je het bericht in typt, staat nog van alles: Bericht opties (Smilies Inschakelen, Handtekening Inschakelen, E-mail notificatie inschakelen bij reacties), Bericht Icoon, maar ook een upload tool. Die upload tool ziet er zo uit: orangeupload3zr.png

Klik op bladeren. Kijk dan in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Dan klik je op jouw savegame. Hoe weet je welke savegame van jou is? Dat weet je zo: Je hebt gekeken in welk slot je savegame staat.

Staat je savegame in slot 1? Dan klik je op GTASAsf1.b

Staat je savegame in slot 2? Dan klik je op GTASAsf2.b

Staat je savegame in slot 3? Dan klik je op GTASAsf3.b

Enzovoort.

Als je op jouw savegame geklikt hebt, klik je op 'Openen', en klik dan op 'Deze bijlage toevoegen'. Ga dan verder met je bericht.

Succes ermee. :)

Als je de savegame geplaatst hebt, zal ik de missie voor je doen.

Groeten BaasBart :cya:

hey bednakt dan weet ik dat ook weer hoe je die savegames die je kan downloaden in het spel krijgt

ik wou eerst steets op gtagames.nl gta 100%uitgespeelt downloaden maar ik wis niet wat ik er mee moes, bedankt!!!!!!!

Geplaatst:
ok dat is goed hier komt ie dan en succes...

Gehaald: Burning Disire.

Denise Robbinson is nu je vriendin. En geen cheats/mods gebruikt. De savegame zit in de bijlage en verder: succes.. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...