Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Type: avatar Stijl:modern/gta Grootte:msn grootte Afbeelding: geen zwarte achtergrond Tekst: ik haat alto,s steun dns giro anti alto Rand: geen Kleuren: wit rood Render (optioneel): geen Extra (optioneel):veel glans en de letters moetten rood wit rood wit enz en de tekst ik haat alto,s moet groot en kleiner moet de tekst steun dns giro anti alto Bewerkt: 24 mei 2006 door zonnet
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) ik vind het best maar die andere die je wou doen heb je ook nog niet af Bewerkt: 24 mei 2006 door zonnet
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [zonnet] Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img213.imageshack.us/img213/8813/antialto6ye.jpg Grootte (in kB): 39 Grootte (in px): 99x99 ---------------------------------------------------------------- Die 'andere' gaat niet, het is een .gif-bestand, en die kan ik niet kleuren... Bewerkt: 24 mei 2006 door Froodooo
Rullez Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 ik wou geen plaatje ik wou een zwarte achtergrond kan je dat nog even fixen
Recommended Posts