Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja .. Walktrough heb ik gelezen! Maar het lukt niet om pier 69 te winnen.Vanaf ik al boven op het dak bij CESAR kom , probeer ik te mikken maar de mannetjes die dood moeten(me die roze pijl derboven) lukt niet om op te mikken hoor van zo ver?

Iemand tips?:s Cesar word altijd dood geschoten!

Geplaatst: (bewerkt)

je moet van af de dak met een snipper schieten

en dan snel al die mannenjes doden en dan die boot

pakken ga dan naast die boot van die andere mannetjes

schiet dan op die bood dat heb ik gedaan

met de [] x kan je in en uit zoemen en voor de pc x en z

Bewerkt: door sarwish
Geplaatst: (bewerkt)

Tja, het mikken is inderdaad lastig. Het is wel het handigste om de sniper te gebruiken, en flink in te zoomen. Je zoomt in/uit met de x/z knop (als je GTA San Andreas op de PC hebt tenminste). Gewoon veel oefenen, ga desnoods onschuldige mensen op straat neerschieten met de sniper, zodat je het schieten goed onder controle krijgt. En als het na heel vaak proberen nog niet lukt, kun je altijd nog je save game op dit forum zetten, zodat iemand anders de missie voor jou kan doen.

Succes ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Je moet die mannetjes op het dak met een sniper neerschieten, daarna moet je dus al die andere mannetjes neerschieten dan kan je het beste met een AK47 of een M4 doen, als je dan Toreno moet vermoorden doe dat dan ook van een afstandje dan schiet hij niet terug! Ruurd heeft me ook een tip gegeven om die missie te halen als je Ryder moet vermoorden kan je hem beter niet achter na zwemmen en dan dat boot gevecht doen maar je kan hem het beste gelijk met de Sniper neerschieten 1 of 2 schoten en hij is dood, zo heb je de missie snel klaar. En het feit dat Cesar doodgaat heb ik nog nooit gehad je kan het beste iedereen snel doden zodat hij geen gevaar loopt.

Succes. ;)

Geplaatst:

Bedankt voor de tips. Het probleem was dus blijkbaar dat ik niet wist van het in en uitzoomen dat dit kon! Bedankt!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...