Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Hoi hoi, Wie wil voor mij de missie Cop Weels doen? Vind het echt zo moeilijk . PS, ik weet niet of ik het goed doe, ben namelijk nieuw hier. Maar ik heb dus m`n laatste savegame *slotje 3* toegevoegd aan dit bericht.. Nu maar hopen dat het lukt en dat iemand reageert.. Bewerkt: 24 mei 2006 door Lella
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Cop Weels - Mission Passed! Beloning: Respect + Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 24 mei 2006 door -Matthijs-
Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Doe ik wel voor je! Wauw, dat gaat echt snel hier!! Thanks homie
Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Cop Weels - Mission Passed!Beloning: Respect + Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Recommended Posts