Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Hoe moet je naar dat vriendinnetje gaan, als je de missie 'key to her heart' hebt voltooid? Moet je dat dat ene pakje aandoen ofzo? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Hoe moet je naar dat vriendinnetje gaan, als je de missie 'key to her heart' hebt voltooid?Moet je dat dat ene pakje aandoen ofzo? Ja dat pakje heet Gimp Suit, je moet net zo lang naar haar toe gaan totdat je een relatie van 35% hebt met haar. Als je dat hebt zal ze je opbellen en kun je een kamertje binnen waar de Key-Card ligt. Die moet je gebruiken voor de missie Breaking the bank at Caligula's. Je kan bij haar terecht op 12.00-22.00. Succes! Reageren
BaasB Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Ja, het is de bedoeling dat je met haar gaat daten, tot je 35% met haar hebt. Je krijgt dan namelijk van haar de keycard die je nodig hebt voor een latere missie, namelijk: Breaking the bank at Caligula's. Wat ook een optie is, is Millie gewoon vermoorden. Dan krijg je ook de keycard. Maar denk hier wel eerst goed over na, want als je een vriendin vermoord hebt, kun je haar nooit meer terug krijgen. Hier staat nog wat handige informatie over wanneer Millie thuis is, waar ze wil eten, waar ze wil dansen, enzovoort: Klik. Succes ermee. EDIT: En alweer is iemand me voor. Groeten BaasBart Bewerkt: 24 mei 2006 door BaasB Reageren
Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Dankjulliewel heren, `t is me weer duidelijk! Reageren
Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Alleen zie ik geen hartje als ik dat ene pak aanheb? Ik rijd door de stad heen, maar ik zie niks.. Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 dan moet je wachten totdat ze er weer komt gewoon wachten en anders kan je de cheats doen dat de tijd sneller gaat hoef je niet zo lang te wachten Reageren
Lella Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 dan moet je wachten totdat ze er weer komt gewoon wachten en anders kan je de cheats doen dat de tijd sneller gaat hoef je niet zo lang te wachten Dus ik moet de hele tijd rondrennen/rondrijden totdat ik uiteindelijk dat hartje zie? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Hey Lella, Als je dat pak aangedaan hebt, moet je eerst naar buiten (uit je savehouse). Als er dan een pak aanhebt, en je gaat tussen de tijd(en): 12.00 - 22.00 naar haar huis, dan zal er een rode marker voor haar huis staan. Daar moet je inlopen om de 'date' te starten. Als het hartje er niet staat? Wat dan? Probeer eerst alle andere beschikbare missies te halen. Soms loopt het wel eens vreemd dat het hartje er niet staat, maar later dan wel weer. Dus probeer eerst alle andere missies te halen als het hartje in het noorden van Las Venturas niet staat. Succes Lella! Bewerkt: 25 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Lella Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey Lella, Als je dat pak aangedaan hebt, moet je eerst naar buiten (uit je savehouse). Als er dan een pak aanhebt, en je gaat tussen de tijd(en): 12.00 - 22.00 naar haar huis, dan zal er een rode marker voor haar huis staan. Daar moet je inlopen om de 'date' te starten. Als het hartje er niet staat? Wat dan? Probeer eerst alle andere beschikbare missies te halen. Soms loopt het wel eens vreemd dat het hartje er niet staat, maar later dan wel weer. Dus probeer eerst alle andere missies te halen als het hartje in het noorden van Las Venturas niet staat. Succes Lella! Hoi hoi, Thanks again! Alleen weet ik niet hoe je in het spel kunt zien hoe laat het is.. Ik wacht altijd af totdat het echt donker is.. Kan je dat ergens zien misschien? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Ja, rechtsboven staat je wapens, geld enzovoort. Daar staat ook een klok/tijd van hoelaat het is in je spel. Edit: Bewerkt: 25 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Lella Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ja, rechtsboven staat je wapens, geld enzovoort. Daar staat ook een klok/tijd van hoelaat het is in je spel.Edit: Ach natuurlijk, ik dacht altijd dat dat het aantal minuten waren dat ik speelde.. :$ Nogmaals thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.