Jump to content

nieuwe savegame bij Gran Turismo 4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik wil een nieuwe savegame aanmaken bij Gran Turismo 4 zonder de oude te overschrijven, weet iemand hoe je dat doet?

• 2 weken later...
Geplaatst:

ehm wat denk je? gran turismo is alleen verkrijgbaar voor de ps2 :bonk:

maar weet echt niemand het? want ik wil zo graag over nieuw beginnen maar het lukt maar niet want ik wil mijn oude savegame houden

Geplaatst:

Sorry voor de late reactie, maar ik wil je toch even helpen voor het geval dat je nog steeds met dit probleem zit. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! :bier:

Volgens mij is dit helaas niet mogelijk, net zoals bij Gran Turismo 3 kan je op 1 memorycard maar 1 savegame hebben. De enigste manier om een nieuw spel te beginnen is dus door je oude savegame te verwijderen, heel onhandig, maar het is niet anders.

Nu weet ik niet of je over de luxe beschikt om de nieuwe savegame op een andere memorycard te plaatsen. Wanneer je 2 memorycards hebt is dit dé oplossing om meerdere savegames voor GT4 te hebben. Als je geen 2 memorycards hebt kom ik weer bij het eerste terug, dus dan kan het helaas niet.

Zelf heb ik GT4 niet, maar aangezien dit soort dingen meestal wel aangegeven worden en het in GT3 ook niet kon ben ik hier maar van uitgegaan. Correct me if i'm wrong. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...