megamarkt Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 krijg de schijd van die mta heb het gedownloud maar wat kan ik ermee??? iets met internet gebrijk maar dan hangt het kl**teding vast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 het is een soort v.c maar dan multiplayer is wel cool B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Multi Theft Auto (MTA) is een gta vice city maar dan over internet. waar je tegen anderen moet vechten in je eentje of met een team. het is heel leuk moet je ook maar gaan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 krijg de schijd van die mta heb het gedownloud maar wat kan ik ermee???iets met internet gebrijk maar dan hangt het kl**teding vast krijg de schijd van die mta heb het gedownloud maar wat kan ik ermee??? iets met internet gebrijk maar dan hangt het kl**teding vast. jonguh kap ff met die onzin in die forum staat duidelijk in de regels. en als je et nie goe vind stop je er tog gwoon mee jemug!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.