.::FLIPKIP::. Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 hallo allemaal, ik heb een link naar een walktrough met een filmpje erbij: zo hoeven jullie minder vragen te stellen en kan je eerst naar dit filmpje kijken Dit is de link naar de video walktrough: http://stuckgamer.com/ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik wil niet irritant overkomen hoor, maar deze site was al lang bekend maar goed, het is goed dat je het plaatst voor mensen die het niet weten... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Die is al bekent. Ik ken die site allang. Maar hij is wel engels. En ik ken niet zo goed engels. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Hahaha als je hulp nodig hebt schakel je me maar in... Ik ben wel redelijk goed in Engels Edit: @ hieronder: ik heb er inderdaad wel heel wat aan gehad tenminste, bij 2 missies Bewerkt: 25 mei 2006 door Dutchy3010 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 De filmpjes op stuckgamer.com zijn beter veel beter dan die van video.google.com De filmpjes zijn lekker snel en kort. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik weet dat het al bekend is maar ik plaats het voor de mensen die het niet weten enzo Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Maar Sommige Missie's is Video Google handiger dan Stuckgamer Bijv.Missie's Van Tenpenny , Daar moet je de Dossier stelen EN daar gaat dat gozer naar een geheime plek en pakt de sniper rifle en schiet iedereen neer. Bij stuckgamer moet je die man volgen.. Dus in sommige missie's zijn handiger. in Video.google GrtZz Dago58x Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 dankjewel voor deze site hij is heel handig. en ik zal googlevideo ook proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.