Kellyclarkson Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik heb MTASA geintstaleer maar toen deed ik het niet meer en verwijderde ik het en toen download ik MTASA weer opnieuw en wou spelen joinde naar een server en toen deed hij het niet----> geen een server doet het er sta Nobdy To spectace En er zijn wel mensen in Help me please Reageren
RTS Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Heb je wel MTA 1.1.1?: http://light.mtavc.com/download.php?m=9&t=3 Raar dat je niemand in de server ziet, terwijl er wel mensen in zitten. Zeker weten? Moved naar Help. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ben je toevallig in een server zonder andere mensen? Als er nobody to spectate staat ben je de enige ingame en moet je even wachten tot een map start. Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb MTASA geintstaleer maar toen deed ik het niet meer en verwijderde ik het en toen download ik MTASA weer opnieuw en wou spelen joinde naar een server en toen deed hij het niet----> geen een server doet heter sta Nobdy To spectace En er zijn wel mensen in Help me please Wacht tot het einde van de race, dit soort "bugs"§ heb ik ook wel is gehad als er werd gevote voor een nieuwe race . Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Het kan ook zijn dat je mods geinstalleerd heb, dan wil het ook weleens zo zijn dat er ''Nobody to spectate'' staat terwijl er wel mensen ingame zijn. >>> Door RTS: Check volgende keer de datum van de laatste post<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.