Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Hallo, Zou iemand voor mij aub de savegame van Freefall willen doen?? Ik kan maar niet door die corona doorvliegen! Heb al alle tips gebruikt die ik via Google kon vinden, maar helaas...
Kronko Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Je moet gewoon iets hoger dan die shamal vliegen en net voordat ie eraan komt een bocht van 180 graden maken. Dan ben je er iets boven en dichtbij en kan je naar beneden (sneller) de corona in vliegen. Oh, sorry je wou een savegame. Ik stel voor om de missie eerst goed te proberen en dan pas savegame's gaat vragen. (je postte vandaag ook al over cop wheels) Bewerkt: 24 mei 2006 door Kronko
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik doe hem wel voor je edit hem wanneer ik klaar ben!
Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je moet gewoon iets hoger dan die shamal vliegen en net voordat ie eraan komt een bocht van 180 graden maken. Dan ben je er iets boven en dichtbij en kan je naar beneden (sneller) de corona in vliegen.Oh, sorry je wou een savegame. Ik stel voor om de missie eerst goed te proberen en dan pas savegame's gaat vragen. (je postte vandaag ook al over cop wheels) Geloof me, ik heb alles geprobeerd! Ik vind die vliegmissies echt moeilijk.. pf.. haalt de funfactor naar beneden.. bij mij dan tenminste. Enne ja, ik wil niet wekeeeeeeeenlang (zoals ik bij de 'learning to fly' heb gedaan) op 1 missie blijven.. Heb ik het geduld niet meer voor..
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Missie gehaald! Beloning: $15000 Geen cheats of mods gebruikt Geen leven verspild Geen wapens gebruikt je kunt nu een missie van tenpenny doen Succes nog verder en vraag het gerust nog een keer! Groetjes, Dutchy3010
Lella Geplaatst: 24 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Missie gehaald! Beloning: $15000Geen cheats of mods gebruikt Geen leven verspild Geen wapens gebruikt je kunt nu een missie van tenpenny doen Succes nog verder en vraag het gerust nog een keer! Groetjes, Dutchy3010 Dankjewel Dutchy!!! Jij hebt S.A. zeker voor de 100% gespeeld of niet? Zo goed/ver ben ik nog laaaaaaaaaaaaaang niet
Dutchy3010 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Graag gedaan hoor Ik heb niet de volle 100% hoor, moet nog een paar races e.d. maar ik heb al wel de storyline uitgespeeld dus als je nog wat niet kan halen, vraag het gerust!
Recommended Posts