Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Zou iemand voor mij aub de savegame van Freefall willen doen?? Ik kan maar niet door die corona doorvliegen! Heb al alle tips gebruikt die ik via Google kon vinden, maar helaas...

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet gewoon iets hoger dan die shamal vliegen en net voordat ie eraan komt een bocht van 180 graden maken. Dan ben je er iets boven en dichtbij en kan je naar beneden (sneller) de corona in vliegen.

Oh, sorry je wou een savegame. Ik stel voor om de missie eerst goed te proberen en dan pas savegame's gaat vragen. (je postte vandaag ook al over cop wheels)

Bewerkt: door Kronko
Geplaatst:
Je moet gewoon iets hoger dan die shamal vliegen en net voordat ie eraan komt een bocht van 180 graden maken. Dan ben je er iets boven en dichtbij en kan je naar beneden (sneller) de corona in vliegen.

Oh, sorry je wou een savegame. Ik stel voor om de missie eerst goed te proberen en dan pas savegame's gaat vragen. (je postte vandaag ook al over cop wheels)

Geloof me, ik heb alles geprobeerd!

Ik vind die vliegmissies echt moeilijk.. pf.. haalt de funfactor naar beneden.. bij mij dan tenminste.

Enne ja, ik wil niet wekeeeeeeeenlang (zoals ik bij de 'learning to fly' heb gedaan) op 1 missie blijven.. Heb ik het geduld niet meer voor..

Geplaatst:

Missie gehaald! Beloning: $15000

Geen cheats of mods gebruikt

Geen leven verspild

Geen wapens gebruikt

je kunt nu een missie van tenpenny doen :*D

Succes nog verder en vraag het gerust nog een keer!

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst:
Missie gehaald! Beloning: $15000

Geen cheats of mods gebruikt

Geen leven verspild

Geen wapens gebruikt

je kunt nu een missie van tenpenny doen :*D

Succes nog verder en vraag het gerust nog een keer!

Groetjes, Dutchy3010

Dankjewel Dutchy!!!

Jij hebt S.A. zeker voor de 100% gespeeld of niet? Zo goed/ver ben ik nog laaaaaaaaaaaaaang niet :N

Geplaatst:

Graag gedaan hoor :) Ik heb niet de volle 100% hoor, moet nog een paar races e.d. maar ik heb al wel de storyline uitgespeeld :) dus als je nog wat niet kan halen, vraag het gerust!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...