Samurai Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 DaddyPimp vroeg me om te battle, dacht bij mezelf: '' laat ik die oude photoshop maar eens opstarten'' Het is nog maar mijn 2de signature, heb geen tutorials gebruikt. Graag tips ook. Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Het zou een best aardige Sig kunnen zijn, maar dat rode 'bloed' eroverheen verpest dat een beetje denk ik. Verder is de render niet zo heel groot, dus je hoeft de Sig dan eigenlijk ook niet zo groot te maken, die kan wel wat kleiner. De kleuren van je Sig passen helaas in geen geval niet echt bij elkaar, probeer een beetje kleuren te gebruiken die wat met elkaar gemeen hebben, zodat het geheel mooier kan worden! Door het bloed is de Sig ook heel onduidelijk geworden eigenlijk. En als je net begint met Sigs maken, dan is het juist handig om Tuts te gaan volgen. Dus, blijf vooral oefenen, dan word je steeds weer beter! Cijfers Achtergrond: 7 Kleuren: 6 Render: 7.5 Effecten: 5.5 (door het bloed) Tekst: 7 Originaliteit: 7.3 Algehele indruk: 6.8 Eventuele bonus: 0.1 Een 6.8 voor je tweede Sig, blijf oefenen, je wordt dan echt steeds beter! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey Ik vind ook dat het rode erover heen weg moest blijven, het wordt dan wel een beetje te druk. Dat woordje 'blood' is ook erg onduidelijk.. Maar ik vind het erg knap van je dat je al zo goed bent, aangezien dit pas je tweede sig is! Cijfer: 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.