Stievie Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Hallo, - Eerst de vraag, kan je een item droppen zonder een ander voorwerp in hetzelfde slot te nemen? - Dan de tip, ik weet nog niet als ie bekend is, maar ik zeg hem toch maar: Wil je vliegen in San Fierro wanneer je nog niet mag vliegen? (dit is bedoeld voor diegenen die nog maar in San Fierro zitten, net als mij ) Pak een willekeurige auto en ga via de ondergrondse parking helemaal door tot je niet meer kunt, je gaat terechtkomen bij een hekken, plaats je auto zo dat hij naast de lantaarnpaal staat. Schiet op je auto tot hij ontploft, normaal zou die lantaarnpaal op het hekken moeten vallen zodat het hekken wegvalt, ofwel komt de brandweer, blust het vuur en ramt hijzelf het hekken! Toch wel handig! Je kan geen vliegtuigen pakken, maar helemaal op het einde staat een helikopter, pak die en amuseer je! Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Je kan geen wapen droppen je raakt wel al je wapens kwijt als je dood of wasted bent tenminste eerst als je bepaalde vriendinnen krijgt raak je wapens e.d. niet meer kwijt. Die tip is wel goed, maar er is een makkelijkere manier zet gewoon een auto tegen het hokje bij die gate spring erop en dan kan je gewoon over de gate springen en kom je ook op de plaats waar de vliegtuigen staan. Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik weet ook nog wel een paar tips om op het vliegveld te komen zonder door die poort te hoeven: Ga met een auto naar de hekken langs het vliegveld en zet de auto zo neer zodat je erop kunt springen en dan spring je op dat hek en dan aan de andere kant er weer af Nog over de vraag: Ik weet nog niet eens hoe je een item moet droppen? hoe doe je dat dan? Reageren
Goliat Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Echt droppen kan helaas niet maar je kan natuurlijk wel al je kogels op schieten, verder heeft Typhoon je al voldoende geholpen. Edit: @ Laikos Oversize: Dit kan dus niet. Bewerkt: 24 mei 2006 door Goliat Reageren
Stievie Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Kan je overal over de draad springen met gebruik van een auto? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Nee, volgens mij is dat alleen mogelijk bij Los Santos, bij de rest zijn de hekken dacht ik te hoog. Correct me if I'm wrong... Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Nee, volgens mij is dat alleen mogelijk bij Los Santos, bij de rest zijn de hekken dacht ik te hoog.Correct me if I'm wrong... Bij San Fierro kan het ook zoals ik zei die auto er tegen aanzetten en dan op het huisje springen en je bent erover! Ik weet niet dat het in Las Venturas kan, maar als je daar officeel komt heb je je vliegbewijs ook al dus dan hoef je er niet meer over te springen. Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ge kunt ook gwn Door die Tunnel door de Berg ten Zuidoosten vn het vliegveld Plankgas geven, dan rijd je gwn van de berg , over het water, het vliegveld op , je krijgt dan nog een stuntbonus ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.