Jump to content

Madd Dogg

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kom niet verder bij de missie Madd Dogg. Als ik Madd Dogg wil redden met de auto dan is hij al gesprongen voordat ik een auto kan pakken. :(

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Laikos Oversize

Welkom op het forum :cya:

ik vind die missie ook irritand maar je moet gewoon de richting op gaan

waar hij ook gaat en op de witte streep blijven rijden dus niet scheef gaan :*D

voor meer info Klik je hier

verder nog veel succes :*D

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst: (bewerkt)

Hey Laikos Oversize, welkom :)

Het eerste wat ik me afvraag, is of jij cheats gebruikt. Als je de riot-cheat, voor de pc IOJUFZN, hebt gebruikt, is deze missie onhaalbaar. Dan springt hij altijd al voor je de kans hebt hem te vangen...

Als dit zo is, kan je hem niet halen, en zou je heel het spel overnieuw moeten beginnen.

Als dit niet zo is, volg dan de aanwijzingen van nick11123 op :)

Ik hoop voor je dat je de riot-cheat niet gebruikt hebt!

Groetjes, Dutchy3010

Edit: Als je er echt niet aan uitkomt, en je hebt de riotcheat niet gebruikt, zet hem dan even in het savegame aanvraag forum en ik doe hem meteen :)

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

er is echter wel 1 oplossing:

gebruik de vertregende tijd cheat of de slowmotion, ik weet het niet meer maar het is 1 van die 2

groetjes plippop :Y

Geplaatst:

Vertragende tijd of Slowmotion zal niet werken. Als jij dan naar Madd Dogg wilt rijden, dan rijd jij in vertraging of slowmotion. Je zal dus altijd te laat komen. Wat je kunt doen is: Een nieuwe savegame downloaden, dat kun je doen waar je ongeveer was. Hier kun je savegame's downloaden voor versie 1. Je kunt ook overnieuw beginnnen, maar die eerste stap is sneller. Je hoeft dan alleen maar nieuwe kleren te kopen en je bent weer de 'oude' CJ.

Geplaatst:

Wat volgens mij de beste oplossing is, is de 'riot cheat' nog een keer invoeren. Dan is de cheat gedeactiveerd en zal alles weer normaal zijn. Ik weet niet zeker of het ook bij die cheat werkt, maar de meeste cheats gaan weer uit als je ze nog een keer invoert.

Geplaatst:

Ik heb de ps2 versie dus ik denk niet dat die savegame downloaden helpt. En ik heb volgens mij niet de Riot cheat gebruikt. Alleen andere cheats zoals oneindig leven enz. Toch doet hij direct springen na het filmpje. Ik heb nog niet eens kans om te lopen.

Geplaatst:

Het enige wat je dan nog kunt doen is het spel opnieuw starten. Het is wel heel jammer, maar er zit geen andere keuze op..

Geplaatst:

Gelukkig ben ik nu bezig met een savegame zonder cheats. :) Maar dat is wel best moeilijk :(

Geplaatst:
Gelukkig ben ik nu bezig met een savegame zonder cheats. :) Maar dat is wel best moeilijk :(

Je mag best wel cheats gebruiken hoor, als je maar niet de riot cheat gebruikt, die zorgt er namelijk voor dat Mad Dogg eerder springt in de missie 'Mad Dogg'. Maar dit had je al zo te zien al gemerkt.

Het is wel zo dat je kans heb om het spel niet 100% uit te kunnen spelen als je cheats gebruikt hebt, maar dit is niet altijd het geval.

Geplaatst:
Hey Laikos Oversize, welkom :)

Het eerste wat ik me afvraag, is of jij cheats gebruikt. Als je de riot-cheat, voor de pc IOJUFZN, hebt gebruikt, is deze missie onhaalbaar. Dan springt hij altijd al voor je de kans hebt hem te vangen...

Als dit zo is, kan je hem niet halen, en zou je heel het spel overnieuw moeten beginnen.

Als dit niet zo is, volg dan de aanwijzingen van nick11123 op :)

Ik hoop voor je dat je de riot-cheat niet gebruikt hebt!

Groetjes, Dutchy3010

Edit: Als je er echt niet aan uitkomt, en je hebt de riotcheat niet gebruikt, zet hem dan even in het savegame aanvraag forum en ik doe hem meteen :)

ik zie die chaet nergens staan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...