Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

eminemgradientlines7xl.png

Paar gradients, een paar lijntjes gebrusht, wat filters en text. Zelf vind ik het resultaat mooi :)

Proof Tribute:

proofforever29tw.gif

Die is meer voor een andere site, waar mensen hem kunnen gebruiken als ze willen.

Rate pls :)

Geplaatst:

Echt vette sigs weer Slimm.

Dit moet je niet als slijmen opvatten, maar ik vind jou sigs echt vet, en ik zie ze ook echt graag.

Die signature van Eminem is echt vet, je hebt er dus goede effecten in gedaan, maar ik vind de tekst onder Slimm iet wat te klein, misschien dat je dat nog wat kan verbeteren.

9/10.

Die van Proof vind ik ook heel mooi, hij lijkt misschien een beetje kaal, maar ik vind dat je ook eens een signature mag maken, wat er wat simpeler uit ziet. Tekst kan misschien een beetje kleiner.

8.5/10.

:klap:

Geplaatst:

Yo bro! 8)

Ik zie dat je weer lekker aan het photoshoppen bent geweest. Over je eerste signature met Obie en Em vind ik de tekst Slimm erg goed gelukt! Het heeft echt een metaal effectje een mooi font, en het past goed bij de signature. De tekst daaronder van je signature van jou eerste post vind ik weer wat beter dan jou tweede post. Ik heb het dan over de tekst (Obie trice - Eminem). In je eerste post is het misschien iets onduidelijker, maar het past er wel meer bij en er zit ook een bruin effectje tussen. Bij jou tweede gaat het al wat meer simpeler lijken en vind ik het te standaard. Ik zou zeggen houd het bij het eerste. De achtergrond met Obie en Em vind ik ook zeer vet gedaan, vooral de kleuren van de signature is mooi. Het geeft iets ouds achtig, maar wel met kleur erg goed gedaan.

Over jou tweede signature heb ik niet erg veel te vertellen, ziet er simpel uit maar verkeerd is hij niet. De font vind ik erg mooi, en vooral het stukje imageready erbij maakt het helemaal af. Op het eerste gezicht lijkt het net The Game, omdat hij vaak zulke poses staat. Meer een aandenken signature, en zo is het volgens mij ook bedoeld.

Geplaatst: (bewerkt)
1

eminemgradientlines7xl.png

2

proofforever29tw.gif

1

Ziet er opzich mooi uit. De achtergrond is wel leuk, met die een beetje vervallen hekken erbij. De kwaliteit van de hele Sig is goed. De tekst vind ik niet de beste die ik ooit van je gezien heb, maar hij is ook niet slecht, hij is nog goed te lezen! Het mooiste is als de tekst op een beetje een rustig gedeelte van de Sig staat vind ik, maar zo'n 'rustig' gedeelte heb je hier niet echt, dus hij moet toch daar maar staan. :puh:

Cijfers

Achtergrond: 8.3

Kleuren: -

Render: 8

Effecten: 7.9

Tekst: 8

Originaliteit: 8.4

Algehele indruk: 8

Eventuele bonus: 0.2

Van mij krijg je een 8.3 voor deze!

2

Een simpel Siggie, maar daarom is hij nog niet slecht. Het is een rustige achtergrond, en dat is hetzelfde als de render uitstraalt. De tekst vind ik niet zo heel mooi, misschien had de opacity wat lager gekund ofzo (zeg ik wel vaak vandaag :) ). De overgang van de ene tekst naar de andere is wel weer heel mooi gedaan!

Cijfers

Achtergrond: 8.3

Kleuren: -

Render: 8.5

Effecten: 7.8

Tekst: 7.5

Originaliteit: 8

Algehele indruk: 8

Eventuele bonus: -

Voor je tweede een 8.

*** Hoogste rate ooit:

Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. ***

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Wo Wo Wo Wo

Die zijn heel erg mooi gemaakt

je hebt alles fsuper gemaakt

ik geef de eerste een 9,6/10

en de tweede een dikke 10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...