~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb 3 kleine vragen, wat ik niet snap, hier komen ze: 1. Hoe kan ik me pc sneller later opstarten? 2. Bij google of firefox als je dan wat opzoekt in die balk bijvoorbeeld Formule 1 dan othoudt hij dat woordt met een f gelijk! Hoe kan ik dat dan weer verwijderen? die geschiedenis? 3. Hoe kan ik draadloos internet beveiligen? waar moet ik zijn? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey searagent, ik weet niet of ik je met alles kan helpen, maar ik zal het proberen. 1. Ik heb bij Google even ingetikt: "pc sneller opstarten", en ik vind gelijk dit. Ook kun je even hier kijken, en je kunt natuurlijk zelf even bij Google zoeken. 2. Je kunt dat inderdaad verwijderen bij Geschiedenis. Ga naar de Internet Opties en kies ergens voor Geschiedens Wissen. Je kunt ook nog heel wat andere dingen daar wissen, zoals cookies, wat ook handig is! 3. Eigenlijk hetzelfde zonet als bij 1, je moet gewoon even bij Google zoeken op "draadloos internet beveiligen", en dan kom je op deze pagina terecht. Wat zijn zoekmachine's toch handig! Succes ermee, ik hoop dat je wat wijzer bent geworden, en je problemen kunt oplossen! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 2. ik bedoel daarmee geen geschiedenis wissen van de pagina,s maar dat van zoeken In de google werbalk gewoon! hoe kan ik dat wissen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Je hebt Firefox als internetbrowser? Ik zal even voor je kijken hoe je het daar doet. Edit: Volgens mij heb ik het gevonden: Je moet gaan naar: Extra --> Opties, dan naar het tabblad "Privacy", en dan naar het tabje "Opgeslagen Formulieren". Klik dan op de button "Opgeslagen formulierinformatie nu wissen". Je kunt zoals je ziet ook kiezen om het vakje bij "Informatie die ik invoer in webformulieren en de zoekbalk bewaren" uit te schakelen, zo onthoud Firefox dus niks bij de zoekmachine's! Bewerkt: 25 mei 2006 door Froodooo Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 He ja je hebt inderdaad gelijk gehaad hartstikke bedankt he! Alleen dat draadloos internet beveiligen snap ik nog niet helemaal? Reageren
Schno009 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 vraag 3: moest je bij het instellen al een code invoeren (niet de ssid maar een hex code)? zo ja, dan is het al beveiligd zo nee, stel zo'n code in in je draadloze router en voer hem in op de pc Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik begrijp je niet helemaal, waar moet ik zijn dan? En hoeveel email browsers bestaan er? ik heb nu outlook express! Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 typ dan in je browser je ip adres dan krijg je een instellingen scherm je kan dan kiezen tussen wep en nog wat dingen. voer een wachtwoord en en druk op submit dit hoeft niet als je draadloos internet hebt. het is makkelijk te testen met je psp of je het hebt beveiligd. ga er in de buurst staan en maak een nieuwe verbinding als hij werkt dan is hij onbeveiligd als hij niet werkt is hij beveiligd Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ooh oke bedankt dan snap ik dat ook weer! En wat is er nou zo handig aan limewire pro? ik heb dat zelf gekocht maar ja? Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 gekocht!!!!!!!!!!!!!! ben je gek geworden ofzo!!!!!!!!!!!!!!!! dat kan je hier gewoon ergens gratis downloade op dit forum dan kan je moeilijk zeggen dat je illegaal bezigg bent want heel die limewire is illegaal. heel onverstandig dus, volgens mij was die best duur Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dat is echt niet illigaal ik heb hem toch gewoon gekocht, of niet dan? Maar ik zie het verschil niet helemaal,, er wel minder reclame dus... Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 je hebty hem gekocht ja met limewire download je veel illegale dingen dus is limewire illgegaal je kon hem ook gratis op dit forum downloaden en hij is iets sneller en minder reclame en meer zoekresulateten Reageren
~Mario~ Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ooh dan is het toch wel vet handig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.