wezzeltje Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 hallo jongens goedenmorgen kijk ik zit met het volgende probleem ik heb al een paar keer gehad met een vriend dat we autos in gta aan het zetten waaren of gebouwen. en dan liep het spel vast. Nu wil ik dit verkomen door een backup te maken steeds als ik er 10 autos in heb ofzo. Maar ik weet niet hoe ik een backup maak kan iemand mij dat ff uitleggen Alvast een voorspoedig 2007 en bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Een backup maken is niet moeilijk, gewoon je originele files in een aparte map zetten. Deze aparte map kun je op je bureaublad zetten.. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey Wezzeltje ! Een backup maak ik altijd door een nieuw Mapje te maken genaamd 'Backups',zodat ik het snel vind.Daarna ga ik naar de Gta Sa Directory en kopieer ik de file die ik wil backuppen,dan plak ik dat in mijn Backup-Mapje Succes. Reageren
wezzeltje Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey Wezzeltje ! Een backup maak ik altijd door een nieuw Mapje te maken genaamd 'Backups',zodat ik het snel vind.Daarna ga ik naar de Gta Sa Directory en kopieer ik de file die ik wil backuppen,dan plak ik dat in mijn Backup-Mapje Succes. waar vindt ik die gta directory dan alvast bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dat is gewoon de map waar zich de hele San Andreas bevind dus hier: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas. Als je wat wilt back-uppen moet je het daar weghalen. Succes Wesseltje! Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 je kunt beter geen back-up op je bureaublad zetten wel een snelkoppeling vanuit de map in mijn documenten of zo want als je grote dingen op je bureaublad zet kan je computer traag gaan lopen nog veel succes Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Je moet niet een snelkoppeling doen dat helpt niet dat is dan gewoon precies dezelfde map als je dan in 1 mod dan gebeurt dat ook in de snelkoppeling. Kopieer gewoon je GTA San Andreas map in een andere map van jou bijvoorbeeld Mijn Documenten, dan ga je in 1 modden en de andere heb je het spel zonder mods. @Post hieronder je was wel wat later maar je had nog screen e.d. Bewerkt: 25 mei 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) je kunt beter geen back-up op je bureaublad zetten wel een snelkoppeling vanuit de map in mijn documenten of zo want als je grote dingen op je bureaublad zet kan je computer traag gaan lopennog veel succes Een snelkoppeling, is een icoontje dat zich snel verwijst naar het huidige bestand. Dus een snelkoppeling heeft helemaal geen zin. Dit neemt tevens ook veel minder ruimte in. Anders moet je misschien de exe wel tig keer kopieeren, dan dat neemt veel ruimte in. Een snelkoppeling is maar 1KB, dus dan kun snel een bestandje openen door erop te klikken. Het is dus een Snel-Koppeling. Zodat het sneller gaat.. Over je Back-up. Kopieer gewoon alle bestanden naar je bureaublad in de map SA : Back-up. Zo staan alle bestanden veilig zonder dat er maar wat fout kan gaan. Hier is een voorbeeld: In deze map heb ik alle scrips van versie 1 en 2 en de .Exe staan. Ze staan ook wel in de Data map, maar mocht er eens wat verwijderd ofzo worden. Dan heb ik ze nog altijd. Succes jongen! Verdorie: Te laat Bewerkt: 25 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
wezzeltje Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Hey Wezzeltje ! Een backup maak ik altijd door een nieuw Mapje te maken genaamd 'Backups',zodat ik het snel vind.Daarna ga ik naar de Gta Sa Directory en kopieer ik de file die ik wil backuppen,dan plak ik dat in mijn Backup-Mapje Succes. [/quotals Als ik die hele map koppier duurt het wel een kwartier is de bedoeling dat je gewoon alles kopieerd van deze map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Bewerkt: 25 mei 2006 door wezzeltje Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Als ik die hele map koppier duurt het wel een kwartier is de bedoeling dat je gewoon alles kopieerd van deze map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Je moet de bestanden die je gaat 'bewerken' of modden back-uppen. Je hoeft niet alles te doen, maar het is wel het veiligst. Ik heb ook gewoon de map 2x gekopieerd. 1x om mee te modden (n00bmod) en 1x om gewoon mee te spelen. Dat kun jij ook doen, dat is best handig. Als je gaat modden, en het gata fout. Dan kun je het spel ook her-installeren... Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Zoals Ruurd zegt het is het beste om het helemaal te backuppen maar als je dat doet kan je beste andere progamma's enzo uit doen dan gaat het een stuk sneller, gewoon geduld hebben het is beter dan steeds opnieuw te instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.