gtamaster1 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 heey ik heb mijn savegame waarmee ik opnieuw ben begonnen vorige week zit nu bijna in de desert maar als ik nu wil laden en hij is klaar begint hij helemaal opnieuw gewoon in het begin met liberty city filmpje op t vliegveld enz... weet iemand mischien hoe ik mn savegame kan terug krijgen ik heb hem wel 2 keer gesaved maar die ander is voor gewoon lol te trappen en cheats te gebruiken en ik wil hem graag zonder cheats uitspelen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey! Dit heeft met versie 1 & 2 te maken. Dan start het spel overnieuw enzo, in DIT topic vind je er allemaal informatie over. Wat je er tegen kunt doen, nieuwe savegame's downloaden voor versie 1 of 2. En veel meer! Succes! Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 maar ik heb nog steeds de versie van toen hij net uit was:S:S en ik heb geen mods Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Misschien heb je een verkeerde savegame gedownload. Waar ben je ongeveer? Ben je ongeveer bij FreeFall, dan kun je het beste de missie FreeFall downloaden op DEZE website. Je hoeft dan alleen maar andere kleren te kopen en je bent weer de 'oude' CJ. Nu loopt alles weer goed, en helemaal foutloos! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.