Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Mensen,

Hier een nieuw Design...

Deze keer over Die Hard: Nakatomi Plaza..

Ik heb er erg veel effecten aan toegevoegd, zoals Gaussian Blur, Radical Blur

en nog meer gedoe...

Ook natuurlijk weer de gebruikelijke Soft & Hard Light, en het hele zooitje eromheen :) ...

Ook heb ik veel gebrusht op de achtergrond, zoals de lichten van de gebouwen, en ook lichteffecten rond het pistool...

Hier is eerst even het origineel:

http://www.mobygames.com/images/covers/lar...20723076-00.jpg

En hier is m'n Design:

diehardpjamma7rr.png

Rates, Tips, Op of Aanmerkingen? :bier:

Geplaatst:

Het orgineel doet het niet meer ;)

Ik vind hem wel mooi! Je effecten komen er goed uit! Probeer alleen de felheid van de zon iets omlaag te halen! Hij verblint mijn ogen bij je donkere desing!

KUTGW!

Geplaatst: (bewerkt)

Thx voor je Rate Big Loser,

Btw: De "Zon" waar je het over hebt, is eigenlijk het licht van het pistool waarmee

net word geschoten :clown: ...

Ook heb ik even het plaatje opnieuw Geupload via Imageshack, hier is dus het origineel: :)

diehardshit9pc.th.jpg

Bewerkt: door P-Jamma
Geplaatst:

Érg vette effecten heb je gebruik Bro'! Hij is goed vet geworden :sigaar: Ik geef je er een 9 voor ;)

Geplaatst:

Homie (:puh:)

Super.

Het lijkt ook net alsof de 'Gloed' van het Pistool de zon is. En vele mooie effecten toegevoegd.

Je krijgt van mij Dito een 9 Aka Negen

Tales :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Heel eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil met het origineel. Ik weet dus niet wat je er allemaal aan gedaan hebt, maar als je één layer op gussianblur zet en dan op overlay heb je hetzelfde resultaat. Komt ook bij dat ik dat licht achter het pistool toch een beetje te fel vind, maar dat is mijn mening natuurlijk.. ;)

Neemt natuurlijk niet weg dat het een mooi plaatje is, misschien kan je het plaatje nog aanpassen in een achtergrond formaat. Het zou namelijk wel een mooie wallpaper zijn. :)

Rate 7/10, keep it up. :)

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik zie zowat alleen maar radialblur :{

En het plaatje ziet er wat te blurrig uit en te donker...

Het is ook wat slechte kwaliteit sorry maar ik vind het gwn een heel simpel design...

5.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...