Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) GRAPHICS TEAM 06 - FOUT OPGETREDEN!Helaas constateren wij dat je aanvraag niet compleet is. Waarschijnlijk is je lijstje niet compleet ingevuld. Antwoord niet meer op deze post, het veranderen van je lijstje heeft ook geen zin, omdat je eerst je bericht moet bewerken en om misverstanden te voorkomen. Heb je de fout gevonden en wil je opnieuw je lijstje posten? Stuur dan een PB naar Levi of Slimm met het goede lijstje. Je mag geen nieuw topic aanmaken. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.Wat is fout? (Zie een goed voorbeeld in het GT06 hoofdtopic!) Je lijstje is fout, niet alles is volledig ingevuld, waarschijnlijk bedoelde je het Render Team, en dat staat niet in je titel... Stuur een PB naar Slimm/.Levi. als je weet wat de fout is. Bewerkt: 25 mei 2006 door Froodooo
Slimm Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hij bedoelde het Render team, dus bij deze is hij weer open.
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Oke, mooi zo, dan wil ik hem wel even voor je renderen! GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [Le MrG]* Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt. ---------------------------------------------------------------- IMAGE INFORMATION http://img62.imageshack.us/img62/9823/screen67si.png Grootte (in kB): 82 Grootte (in px): 640x480 ---------------------------------------------------------------- Bewerkt: 25 mei 2006 door Froodooo
Recommended Posts