Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424664 komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden???
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424672 komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden??? Nee, volgens mij komt "Grand Theft Auto: Liberty City Stories" alleen uit voor de PSP en de PS2. Helaas, helaas, het zou leuk zijn als hij ook voor de PC kwam, maar je kan niet alles hebben...
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424688 tuurlijk komt hij voor de pc en xbox je kent rockstar toch!
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424698 Mijn gevoel geeft ook aan dat hij op de PC komt. Alle GTA's komen eerst op de PS2 uit, en daarna volgt snel de XboX en later de PC. Ik denk ook dat hij op de PC uitkomt, en anders lopen ze veel geld mis..
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424699 Mijn gevoel geeft ook aan dat hij op de PC komt. Alle GTA's komen eerst op de PS2 uit, en daarna volgt snel de XboX en later de PC. Ik denk ook dat hij op de PC uitkomt, en anders lopen ze veel geld mis.. Ik hoop dat hij uitkomt op PC, dan koop ik hem zeker! Dan kan ik sneller en makkelijker screens nemen .
Geplaatst: 25 mei 200618 jaren comment_424782 Ik zal het wel leuk vinden maar anders was R* er al wel mee bezig geweest.
Geplaatst: 26 mei 200618 jaren comment_425639 Eerslijk gezecht denk ik niet dat hij op de pc uitkomt. Want kijk maar naar GTA lll op de pc die lijkt super veel op gta lcs. Daarom zou het eerder op de ps2 uitkomen en eventuweel op de xbox Grz
Geplaatst: 26 mei 200618 jaren comment_425643 Eerslijk gezecht denk ik niet dat hij op de pc uitkomt. Want kijk maar naar GTA lll op de pc die lijkt super veel op gta lcs. Daarom zou het eerder op de ps2 uitkomen en eventuweel op de xbox Grz Of het nu op PC, Xbox of PS2 komt, het spel blijft hetzelfde hoor. Dus "lijken alle versies op GTAIII".
Geplaatst: 26 mei 200618 jaren comment_425748 Wat ik er mee bedoel te zeggen is: op de pc is er al een versie die lijkt op lcs, daarom zou het goed kunnen voor de psp ps2 en xbox
Geplaatst: 27 mei 200618 jaren comment_426417 Wat ik er mee bedoel te zeggen is: op de pc is er al een versie die lijkt op lcs, daarom zou het goed kunnen voor de psp ps2 en xbox Op de PS2 en Xbox heb je òòk GTAIII.
Geplaatst: 27 mei 200618 jaren comment_426753 Ik had aleen in de winkels zijn liggen gta VC en gta SA. Maar dat zal dan wel
Geplaatst: 27 mei 200618 jaren comment_426768 Ik had aleen in de winkels zijn liggen gta VC en gta SA. Maar dat zal dan wel GTA III is amper te koop, volgens mij.
Geplaatst: 27 mei 200618 jaren comment_426779 GTA III is amper te koop, volgens mij. Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys.
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_428900 ik denk dat als ze lcs op de pc uitbrengen dat ie alleen maar gedownload wordt. niemand wil betalen voor lcs omdat het op gta III lijkt en gta sa tien keer beter is qua grootte enzo.
Geplaatst: 30 mei 200618 jaren comment_428941 GTA III is amper te koop, volgens mij. Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys. In Intertoys liggen ze inderdaad nog wel, het is niet GTA Trouble maar de GTA : The Trilogie, daar zit GTA III, GTA VC & SA in 1, deze is alleen op de Xbox verkrijgbaar. ik denk dat als ze lcs op de pc uitbrengen dat ie alleen maar gedownload wordt. niemand wil betalen voor lcs omdat het op gta III lijkt en gta sa tien keer beter is qua grootte enzo. Als ze hem op de pc uitbrengen zullen ze hem toch niet voor 50 Euro ofzo doen, dan zal hij wel ongveer 30 Euro worden anders wordt hij inderdaad niet veel gekocht waarschijnlijk.
komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden???