Jump to content

pc


vinnie1234

Recommended Posts

komt hij ook op de pc uit ik heb gezocht maar kon al 1 maar vionden psp en playstation 2 vinden???

Nee, volgens mij komt "Grand Theft Auto: Liberty City Stories" alleen uit voor de PSP en de PS2.

Helaas, helaas, het zou leuk zijn als hij ook voor de PC kwam, maar je kan niet alles hebben... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gevoel geeft ook aan dat hij op de PC komt. Alle GTA's komen eerst op de PS2 uit, en daarna volgt snel de XboX en later de PC. Ik denk ook dat hij op de PC uitkomt, en anders lopen ze veel geld mis..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gevoel geeft ook aan dat hij op de PC komt. Alle GTA's komen eerst op de PS2 uit, en daarna volgt snel de XboX en later de PC. Ik denk ook dat hij op de PC uitkomt, en anders lopen ze veel geld mis..

Ik hoop dat hij uitkomt op PC, dan koop ik hem zeker!

Dan kan ik sneller en makkelijker screens nemen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Eerslijk gezecht denk ik niet dat hij op de pc uitkomt. Want kijk maar naar GTA lll op de pc die lijkt super veel op gta lcs. Daarom zou het eerder op de ps2 uitkomen en eventuweel op de xbox :Y

Grz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerslijk gezecht denk ik niet dat hij op de pc uitkomt. Want kijk maar naar GTA lll op de pc die lijkt super veel op gta lcs. Daarom zou het eerder op de ps2 uitkomen en eventuweel op de xbox :Y

Grz :cya:

Of het nu op PC, Xbox of PS2 komt, het spel blijft hetzelfde hoor. Dus "lijken alle versies op GTAIII".

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is amper te koop, volgens mij.

Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...