Jump to content

pc


vinnie1234

Recommended Posts

GTA III is amper te koop, volgens mij.

Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys.

In Intertoys liggen ze inderdaad nog wel, het is niet GTA Trouble maar de GTA : The Trilogie, daar zit GTA III, GTA VC & SA in 1, deze is alleen op de Xbox verkrijgbaar.

ik denk dat als ze lcs op de pc uitbrengen dat ie alleen maar gedownload wordt. niemand wil betalen voor lcs omdat het op gta III lijkt en gta sa tien keer beter is qua grootte enzo.

Als ze hem op de pc uitbrengen zullen ze hem toch niet voor 50 Euro ofzo doen, dan zal hij wel ongveer 30 Euro worden anders wordt hij inderdaad niet veel gekocht waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

En nog even inhakend op bovenstaand bericht van Typhoon: op www.bol.com (niet als reclame bedoeld trouwens) kun je nog gewoon los kopen: GTA 1, GTA 2, GTA 3 en GTA London. Overigens voor belachelijk lage prijzen van tussen de 7 en 10 euro. GTA Vice City hebben ze ook nog: die kost 13,00.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zou het anders ook cool lijken als hij op PC uitkomt, want ik ben echt een hele grote GTA-fan!! Dat maakt mijn verzameling ook mooi compleet :puh: (grapje) Nee, mij zou het echt cool lijken als hij op PC uitkomt...

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is amper te koop, volgens mij.

Klopt, III en Vice City zie je best weinig. Alleen sinds een paar maanden hebben ze zo'n actie: GTA Trouble ofzo. GTA III & VC & SA in één doos. Daaorm zie je GTA III ook bijna niet meer in de winkel. Heel af en toe ligt er nog één bij Dixons of Intertoys.

Ik zie GTA III nog redelijk veel in de winkel hoor, o.a. in Game Mania en bij Dixons.

@GTA-Sheep: GTA Vice City heb ik voor €11.90 bij Game Mania gekocht, enkele weken later is het zelfs nog verlaagd naar €9.90, alleen zit het niet meer in dat onhandig kartonnen doosje maar in een normale plastic doosje zoals bij GTA III. (Ik vind die kartonnen doosjes bij VC en SA maar stom. Het is misschien wel mooi maar onhandig en het verslijt sneller dan een plastic doosje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad zoiets bedoelde ik :Y

ik denk dat als ze lcs op de pc uitbrengen dat ie alleen maar gedownload wordt. niemand wil betalen voor lcs omdat het op gta III lijkt en gta sa tien keer beter is qua grootte enzo.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bewerkt: door gammie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...