Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey ik heb een muis probleem om de 5 seconden stopt de muis hij doet het dan niet meer ik druk dan onderaan de muis op connect en hij doet het were even weet iemand hoe het kaan dat hij de hele tijd stopt Ik heb ook al op connect gedrukt bij het kastje Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Je kunt de software die bij de muis is geleverd even opnieuw installeren, en kijken of hij het dan wel doet. Als het dan niet werkt, kijk even op de site van de maker van je muis (Logitech bijvoorbeeld), en kijk of ze er iets over schrijven in hun FAQ, of op het Forum. Je kunt op het Forum van hun natuurlijk ook zelf je vraag stellen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hun site is: LogiTech.com! Succes! Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Het is al weer geluktik heb de dinges van de muis gedownload en opnieuw geinstalleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.