Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was laatst de map Mount Chillad v2 aan het spelen en opeens moest ik even naar de WC.

Toen ik terug kwam was ik natuurlijk gekicked omdat ik een ''not responding client'' was maar ik kon nog wel gewoon rondlopen, volgens mij is dat normaal. Ik kon niet meer chatten en geen mensen meer vermoorden behalve met één wapen: de Katana en knife. Met de andere wapens is het niet mogelijk om je tegenstander in 1 keer te vermoorden maar met de eerder genoemde wapens wel omdat je daarmee je tegenstander kan onthoofden. Ik probeerde het op een paar stilstaande mensen uit(die in het echt dus gewoon liepen/schieten e.d. maar dat niet kon zien omdat ik gekicked was) en het lukte om een aantal mensen te vermoorden, ik dacht dat dit geen effect zou hebben voor het spel dat nu aan de gang was tot dat ik in de chatbox keek. Ik nam de meest idiote ziektes waar maar ook meerdere malen de zin:

I want to have a head. Mijn conclusie is dus dat het wel degelijk effect heeft op het huidige verloop van het spel, en dat het dus een bug is die opgelost moet worden.

Ik weet niet of Mount Chillad v2 een officiële map is maar ik weet zeker dat het me met een katana of een knife ook lukt in andere maps.

Geplaatst:

Erm, uit je hele verhaal snap ik de bug nog niet...? Mount Chilliad is geen officiele bug en als je dit wild melden aan de makers kan je beter een topic op hun forum aanmaken. (Nog beter: Het bij de bug tracker reporten)

Geplaatst:

Het is nogal een verhaal, en ik heb geen zin omdat allemaal in het Engels te doen.

Maar BS, wat snap je er niet aan dan?

Geplaatst:

Je kan altijd nog rondlopen als je gekicked bent. In het Chatvenster staat dan : Lost Connection.

Als je gekicked wordt ga je NIET uitgame. Je moet om te Reconnecten MP afsluiten en opnieuw Connecten.

Klaar is kees.

Dus GEEN bug

Geplaatst: (bewerkt)

.Tales. ik weet dat dit normaal is, je hebt dus duidelijk de eerste post niet goed doorgelezen.

Wat wel raar is dat ik nog steeds mensen kan vermoorden waardoor ik dus voor de mensen die de game aan het spelen zijn de game verpest omdat ze zomaar zonder dat ze iemand om zich heen zien onthoofd worden.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
.Tales. ik weet dat dit normaal is, je hebt dus duidelijk de eerste post niet goed doorgelezen.

Wat wel raar is dat ik nog steeds mensen kan vermoorden waardoor ik dus voor de mensen die de game aan het spelen zijn de game verpest omdat ze zomaar zonder dat ze iemand om zich heen zien onthoofd worden.

wat zeer waarschijnlijk toch niet gesynched is ;)

bugs kan je reporten at bugs.sa-mp.com.

Geplaatst:

Het was bij multi theft auto vice city ook zo dat als je gekicked was dat je de mensen nog kon vermoorden

maar dan had het geen effect op het spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...