Jump to content

Office 2007 Beta 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat het er erg strak uitziet. Maar ik blijf denk ik ook maar bij Office 2003.. Een mooie layout moet natuurlijk niet ten koste gaan van de functionaliteit, en bovendien is het nog een Beta..

Eerst even afwachten wat de reacties zijn, kan ik altijd nog overwegen het te downloaden. Bovendien gebruik ik Office ook niet dagelijks, dus superbelangrijk is het ook niet. :)

Bedankt voor de tip Matiscus. :klap:

Geplaatst:

Ik heb het vanochtend al gedownload en ik ga het zometeen installeren. :) Ik heb nu nog de beta 1 (is ook goed) maar ik ga Beta 2 gebruiken. :D

Geplaatst:

Ik hoop eigeljik dat de structuur van de programas het zelfde is, want we leren nu op school met Exell werken (en ja je kan er moeilijkere dingen mee dan in alles wat intypen :puh:). Maar als alles wijzigd dan moeten we weer een paar uur zoeken eer je iets vind.

Ik vind de nieuwe style eigelijk niet echt heel mooi.

Geplaatst:

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de layout hardstikke lelijk is. Kun je ook een andere layout kiezen?

Geplaatst: (bewerkt)

Persoonlijk vind ik de layout mooi. :puh: Ik zal wel ff zoeken of je het kan wijzigen. :)

Edit: Er zijn 2 skins 1e: Blue, 2e: Gray

Blue:

untitled44bf.th.png

Gray:

untitled15hp.th.png

:)

Bewerkt: door wizkid4590
Geplaatst:

Nou, da's een bult! :schater:

Ik ga hem niet downloaden want het is nog een beta en ik ben net de oude gewent. :cya:

Geplaatst:

Ik kan de betekenis niet uitleggen omdat ik niet weet wat het betekend, maar het is software die nog een beetje instabiel zijn. Dat er nog mogelijke foutjes inzitten. Mijn vriend heeft een keer de beta van WLM geïnstalleerd en al zijn contactpersonen zijn weg. Maar je hebt er niet vaak last van.

Geplaatst:

Een eerste versie van een download die nog niet helemaal af is.Later zal dan ook de Versie komen die helemaal af is. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...