Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Weet iemand cheats voor delta force black hawk down en hoe je ze moet invoeren Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hier heb ik een site voor je gevonden waar een paar cheats staan: Klik! Zoek ook zelf nog eens op Google en zoek met deze tekst: "delta force black hawk down cheats". Dan kom je op deze pagina uit. Veel succes! Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ze werken niet ik typ ze goed in dan probeer ik het maar dan ga ik dood. En oja google durrt bij ons eeuwen Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ze werken niet ik typ ze goed in dan probeer ik het maar dan ga ik dood.En oja google durrt bij ons eeuwen Je hebt nog wel meer zoekmachine's dan Google hoor, kijk maar eens op ditoverzicht van zoekmachine's. Het kan ook dat jullie internet gewoon niet zo heel snel is... Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag ze werken gewoon niet. Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag ze werken gewoon niet. Zorg je er wel voor dat je je cheat begint met dit: ~ (zit naast de 1) en eindigt met de Enter-toets? Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ja maar ik probeer onzichtbaar te zijn en altjd ammo maar ze zien me en mijn ammo raakt op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.