Dago58x Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Nou ik zal toch stemmen op KillerR want die van hem lijkt gewoon beter uit te zien
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik stem op KillerR, die vind ik lekker rustig daar ben ik het mee eens.
Ferre Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik vind ze allebei nogal een sombere achtergrond hebben. De waterval van KillerR zou ik veel mooier en duidelijker vinden als hij blauw is. De achtergrond van Eximetix vind ik een beetje levenloos. Het is zwart/wit, en dat maakt het saai. Vooral omdat het nogal groot qua formaat is. Neem een paar kleuren va de render bijvoorbeeld, dat maakt het al wat mooier. Toch kies is voor Eximetix. Nog een tip voor Eximetix: B&C Regels, daar staan alle antwoorden op jou vragen
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik stem op Eximetix want ik vind de sig van KillerR wat somber overkomen.
Eximetix Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Bedankt vor je tip Ferre:p Tussenstand Eximetix: 4 KilerR:3
Recommended Posts