Colleke1 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 hoi gta-spelers ik wil gta SA weer gaan spelen ik heb het eraf gegooit half jaar geleden en nu wil ik weer spelen maar bij installatie geeft hij dit aan : Feature: Grand Theft Auto : San andreas Game data audio Component: Audio Filë": J:\data2.cab Error Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) weet iemand hoe ik dat kan verhelpen of is dat niet mogelijk? MVG Colin smits Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey Colin, Tijdens de installatie geeft hij aan dat hij de Audio niet kan vinden. Dat betekend dat als je de 'radio' wilt installeren dat het niet lukt. Als je tijdens de installatie het uitvinkt dat je een radio installeert zal hij wel goed gaan lopen. Het probleem vormt zich waarschijnlijk zo: Je DVD is waarscijnlijk vies/beschadigd, je moet hem eens goed afspoelen onder de kraan met lauw/klein beetje warm water. Maak hem daarna droog met een lekkere zachte doek, zodat je hem niet meer beschadigd. Succes Collin! Reageren
Colleke1 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 oke dankjewel ik ga het nu eventjes proberen Reageren
Colleke1 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ` het is gelukt maar nu krijg ik een nieuwe error over models wat moet ik nu doen of zal hij niet werken ? Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik denk dat je DVD té beschadigd is. Want je hebt hem volgens mij goed schoongemaakt. Je kunt het nog eens proberen, goed schoonmaken enzo. Mocht dat niet lukken, vraag San Andreas eens aan een vriend en installeer hem dan. Zodat je verder kunt spelen. Ook kun je met de bon naar de winkel, maar ik denk niet dat je een nieuwe San Andreas krijgt.. Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Zitten er misschien krassen op de cd want anders mist hij een bestand. Reageren
Colleke1 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Zitten er misschien krassen op de cd want anders mist hij een bestand. hij heeft geen krassen dat vind ik zo raar. kan het liggen dat hij bestanden mist want ik heb hem gemod gehad Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Heb je die mods dan ook weer van je pc gegooit? Reageren
Typhoon Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 kan het liggen dat hij bestanden mist want ik heb hem gemod gehadNee, dat is het niet. Want de DVD-speler kan het bestand niet lezen. Dus daar ligt het niet aan. Probeer het spel eens op een andere PC te installeren. Want misschien is je DVD speler niet supergoed of stuk. Misschien werkt hij dan wel op een andere PC. Probeer eens.. Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Misschien is de dvd speler wel niet goed genoeg voor sa Reageren
Colleke1 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Misschien is de dvd speler wel niet goed genoeg voor sa dat lijkt me sterk ik heb het vorig jaar gekocht. Ik denk dat hij gewoon te beschadigt is wat ik wel raar vind want ik had een NO cd crack waardoor ik de CD nooit meer gebruikt heb gehad maar enkele keren Reageren
Damos Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Wat bedoel je daarmee ik snap het niet helemaal. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Wat bedoel je daarmee ik snap het niet helemaal. Hij bedoeld: Na de installatie heeft Colin er een No-CD patch opgezet. Dat betekende dat hij nooit meer de CD heeft hoeven te gebruiken en daarom Colleke1 het ook zo raar vind dat de DVD zo beschadigd is. Omdat hij hem maar één keer voor de installatie heeft gebruikt en daarna nooit weer. Maar over je probleem, probeer het echt eens bij een vriend of op een andere PC. Want als hij het niet doet op jou PC, en daar wel. Dan ligt het aan je DVD speler.. Reageren
snda18405 Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 hey kan ieman mij data2.cab sturen op email: baris_crazy_men (at) hotmail DOT com Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 Data2.cab is ietsiepietsie te groot om zomaar even op te sturen en je mag al helemaal geen emailadressen posten. Lees hier alle forum regels! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.