Jump to content

Error bij installatie

Recommended Posts

Geplaatst:

datacab2 kan niet worden door gestuurd dat staat op de dvd en je kan hem dan als nog niet spellen want je hebt en beschadigde dvd en dan lukt het als nog niet (behalve met een nodvdpacht werkt ook niet altijd)

Geplaatst:

als ik san andreas wil opstarten dan staat er: ORGINAL DISC CAN NOT BE FOUNDED OR AUTHENTICADED. terwijl ik gewoon de echte versie heb. ik heb hem 2 dagen kunnen spelen en daarna dee die et niet meer:(:(:(

kan iemand me helpen!!!!!!!!!!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik het ook nog spelen maar niet installeren hoor, bij mij is data3.cab naar de *****. ik doe niet aan nocdpatches, dat zijn volgensmij ook warez of niet?

Geplaatst:
als ik san andreas wil opstarten dan staat er: ORGINAL DISC CAN NOT BE FOUNDED OR AUTHENTICADED. terwijl ik gewoon de echte versie heb. ik heb hem 2 dagen kunnen spelen en daarna dee die et niet meer:(:(:(

kan iemand me helpen!!!!!!!!!!

Als je hem gebrand of gedownlaod hebt mogen we je niet verder helpen. Als je hem niet gebrand of gedownload hebt, kijk eens op er krassen op de cd zitten. Of misschien zit er wel stof op de CD. Maak hem anders even schoon. Ook kan het zijn dat er een vlekje op zit of iets dergelijks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...