Crappy-Apple Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) hey ik was eens mods aan het zoeken voor vc en ik vond dit !!! ik had hem direct in vc gezet en amaai !! hij was zooo groot en nu wil ik ook zoon schip maken maar dan voor in san andreas maar wat nu mijn vraag is zijn model is dat niet te veel poly's hoe heeft die dat gedaan ?? of is het mogelijk om ook zoon groot model te maken voor in san andreas ? Bewerkt: 25 mei 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Schno009 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 het is mogelijk, en dat ding is tamelijk lowpoly. je kunt hem converteren als je wilt. ik wil het ook wel voor je doen. maar dan ben je wel toestemming nodig Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik wil er zelf 1 maken maar wil jij hem dan voor me in sa zetten als je dat kan ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Is het die ferry mod? Want die site ligt even offline. Reageren
Schno009 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) het is de 2e ferry mod van EGS en ja, dat wil ik wel en als je gaat moddelen, doe dit in 3ds of gmax en zet er geen textures op (dit moet namelijk met de gta material, dit wil niet met diffuse colour) Bewerkt: 25 mei 2006 door schno009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.