P-Jamma Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) 'Sup mensen, Hier weer een nieuw Design.. Deze keer een Sig van Gun... Al de gebruikelijke Effecten zitten er in, en een aantal verschillende Achtergronden en Renders.. Met Scanlines: Rates of Opmerkingen? Bewerkt: 25 mei 2006 door P-Jamma Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Achtergrond: 8.7 Ziet er erg leuk uit, met al die kogeltjes erbij. De stijl van de achtergrond past opzich goed bij de render. Kleuren: 8 Je zou zeggen dat de kleuren niet helemaal goed bij elkaar passen, dat vind ik ook wel, maar bij deze Sig vind ik het niet zo erg, omdat het geheel er toch wel mooi uitziet! Render: 8.5 De render is van goede kwaliteit, alleen een klein beetje té donker op sommige plekken. Opzich wel goed, want helemaal licht had hij niet echt mooi gestaan, maar ietsje lichter kan wel denk ik. Effecten: 8.3 Ja, je hebt je render goed veranderd, met allerlei effecten, net als de achtergrond, en dat rode bloed (denk ik) aan de rechterkant is ook goed gelukt. Tekst: 7.8 Tekst is goed, misschien kon je hem wat lager zetten in de Opacity, of eventueel op Soft Light zetten en dan een aantal keren duplicaten, maar het ziet er zo ook goed uit, het past er goed bij. Originaliteit: 9 Zeker origineel, ik zie niet zo vaak Sigs in deze stijl gemaakt! Algehele indruk: 8.5 Over het algemeen is het een mooi exemplaar, die zonder scanline's vind ik er wel wat beter uitzien, die mét scanline's zou wel goed zijn, maar dan moet je de scanline's even wat minder laten opvallen. Eventuele bonus: 0.3 Eindcijfer: 8.8 ________________________________________________________________ Ik wilde even kijken of ik dit systeem van raten beter vind werken, maar ik vind het niet zo handig, dus dit is eigenlijk de enige post waarin ik het zo doe... *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hele vette signature P-Jamma. Die achtergrond ziet er gewoon heel vet uit, waar haal je het toch vandaan? Tevens zit de render er ook heel goed in verwerkt, en ik vind het zonder scanlines ook wat beter staan, dus die zou ik gewoon weglaten. Mijn cijfer voor jou signature is een 9/10 Reageren
Dago58x Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ik vind het allemaal echt fantastisch je render kwaliteit lettrtype zijn echt super ik geef je een dikke 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.