DJChrisD Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb van The GTA Place een HKS mod gedownload. die vervangt het gebouw, de vrachtwagens en het personeel van de Riot missie door een HKS tuning garage met getuned Dodges en HKS werkkleding, + een NOS fles i.p.v. de hamer. Om te beginnen had ik het gebouw veranderd. Dit zag er mooi uit. En werkte ook. Toen ben ik aan een nieuwe game begonnen omdat de Riot missie in het begin is. Nu heb ik ook de vrachtwagens vervangen en de hamer vervangen. Als ik dan de missie ervoor (Jury Fury) start laadt het filmpje maar als dan die arbeider overreden zou moeten worden krijg ik die foutmelding wat ik in het begin ook kreeg (zie ander topic). Dit lag aan die NOS fles die erin heb gedaan. Toen ik die missie geklaard had, dus na het verwijderen van de NOS fles, begon ik aan Riot. Toen kreeg ik precies hetzelfde, het filmpje laadt en dan als ik begin met de missie krijg ik weer die foutmelding. Ik heb nu alles verwijderd en heb toen die missie gedaan. Die foutmelding lag dus aan de auto's, aangezien het gebouw gewoon werkt. Ditzelfde probleem heb ik als ik een Honda Civic vervang voor de Sabre Turbo. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik denk niet dat je het kan verhelpen. Mods werken immers bijna nooit vlekkeloos. Als je een mod installeert die nadelig is voor een belangrijke missie, kun je het beste de mod gewoon niet installeren. De game is immers gemaakt voor de originele gameplay. Mods zullen altijd voor meer crashes zorgen, helaas. Bewerkt: 27 mei 2006 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.