noedel Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hoi! Ik heb nu net gevonden hoe ik de garage in Doherty moet veranderen, en dit is wel heel leuk Zoals ik al zei heb ik dit nu voor de eerste maal bij enkel deze garage gedaan. Kent er soms iemand de namen in de IMG Tool v2.0 van de garagepoorten in volgende buurten: The Johnson House El Corona Mulholland Dillimore Palomino Creek Hashbury Palisades Calton Heights Fort Carson Verdant Meadow White Wood Estates Prickle Pine Redsands West Rockshore West Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vond niets... Groeten! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hallo, Check dit topic eens door Ice Cold Killa, daar staan zeer veel textuur Info, van de hele GTA3 en GTA_Int.IMG. Veel Suc6 Reageren
noedel Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Damn, als ik bij de wang cars garage het uithangbord wil vervangen (of een ander deel ervan) krijg ik telkens dit bericht: TXD Workshop Reported Error: Stream read error Hoe komt dit? Groeten! Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Heb je alleen lezen van de gta map afgehaald? Rechtermuisknop ---> Eigenschappen ---> Alleen lezen wegvinken. Edit: Waarschijnlijk niet het probleem omdat je het al gelukt is met die SF garage. Greetz Wazuup Bewerkt: 26 mei 2006 door Wazuup Reageren
SWYV Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 herstart de TXD wprkshop en begin opnieuw lukt me dan steeds na die fout hoor probeer dat Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Damn, als ik bij de wang cars garage het uithangbord wil vervangen (of een ander deel ervan) krijg ik telkens dit bericht:TXD Workshop Reported Error: Stream read error Hoe komt dit? Groeten! Niet dubbelposten. Gewoon vorige post editten. Ontopic. Je BMP is nog niet goed voor GTA. Om dit even snel te doen moet je hem openen in windows image viewer (standaard op XP) en dan klik je op het floppie van opslaan. Dan moet hij het doen. Reageren
noedel Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Mooi zo Hier enkele foto's van mijn eerste textures: De Noedel garage: Mijn nieuw huisje: Mijn eigen raam en voordeur: De lichten die 's nachts binnen schijnbaar branden : (Excuses als de foto's te groot zijn) Groeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.