Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heel erg mooi gemaakt

maar iets bevalt me niet

maar je krijgt een 8 van mij

je kan beter een 500 x 150 pixels foto's gebruiken

dan ziet het er dan veel leuker uit

je krijgt een 8/10

Geplaatst:

Nou ,

ik ben er niet zo'n fan van.

Waarom?

Het is een gewone achtergrond met een uitgeknipt plaatje en een paar letters. :bonk:

4/10

Geplaatst:

Nou er zit ook een randje om de plaatje en om de letters en strepen onder de letter en ik ben nog maar een beginner hoor ik heb alles op dit forum geleerd :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Via Layer/New Adjustmend Layer/[Willekeurig effect] kun je veel mooie effecten en kleuren aan je achtergrond toevoegen.

In deze tutorial komen er een paar handige in voor.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Probeer zeker vooral kleuren te verwerken in je sig, want een wit grijze signature is ook niet alles. Je kan naar 'Layer -> New Adjustments Layer -> Color Balance' gaan om op een simpele manier kleuren intevoegen, en zoals Ferre al zij kan je via dat menu nog belangrijke effecten toevoegen voor het bijwerken van een sig. Bij het brushen hou dan niet de brush tool in, maar klik altijd keer per keer, en verwissel van brushes in plaats van de zelfde gebruiken. Dat houdt de balans in je signature, zo dat het niet te eentonig wordt en aldus 'saai' is zeg maar. Probeer je tekst wat intewerken aan de hand van 'Blending Options' en Blending Mode's. Probeer één idee te verwerken in je sig en concentreer je daar op, en niet alles door elkaar gooien.

Ik hoop dat je met deze tips wat verder bent, en dat je ze zeker gaat toepassen in je volgende designs.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...