PorZ19 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 beste mensen soms denken mensen dat KORFBAL een meidensport is maar dat is niet zo ik zit ook op en het is ook voor jongens echt dus begrepen !
RobertSA Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Mwa, niet om lullig te doen, maar ik vind het wel een meidensport(mijn mening), maar je moet het zelf weten, als jij het een leuke sport vind, maar de rest niet, So what? als jij het maar leuk vind, je hoeft je van mijn menig toch ook niks aan te trekken? ik ga je er zeker niet om uitlachen omdat je op korfbal zit hoor Bewerkt: 26 mei 2006 door robertsa
Rullez Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 korfbal kan voor allebij zijn net als bij voetbal kan ook een meiden sport zijn alleen die wet strijden worden nooit uit gezonden
Juice Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Zo is dat ook met volleybal. Ik zit daarop. En dan schelden ze me op school uit voor 'homo' enz. Ik trek me daar niks van aan. Laat ze lekker kletsen. Volleybal is voor jongens en meiden. Net zoals Korfbal.
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik vind dat het niet uitmaakt iedereen mag op alle sporten die die wl en dat moet je dan respecteren dat die dat doet en de anderen niet.
Pitbull Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik vind korfbal een sport voor beide geslachten kunnen, sommige meisjes voetballen/basketballen/... toch ook.
Ferre Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Een meidensport bestaat eigenlijk niet, vind ik. Miesjes zitten toch ook op voetbal? Jongens zitten toch ook op ballet? Misschien is bij ballet de minderheid een jongen, maar daarom is het geen meidensport.
Dutchy3010 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Cool melvingta, ik zit ook op korfbal! Ik ben dan wel een meisje, maar ik zit ook gewoon in een gemengd team! Oja, we douchen niet samen, even voor de duidelijkheid En ik heb elke maand wel een blessure van een week ofzo, dus een mietjes sport is het ook niet.. en heb al wel eens een bloedneus gehad van een tegenstander en een gat in mijn hoofd toen ik tegen de korf aan werd geduwd... Zo even wat vooroordelen uit de lucht gehaald
-Niels- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Zo is dat ook met volleybal.Ik zit daarop. En dan schelden ze me op school uit voor 'homo' enz. Ik trek me daar niks van aan. Laat ze lekker kletsen. Volleybal is voor jongens en meiden. Net zoals Korfbal. Ik zit ook op volleybal en dat weten ze allemaal, en niemand pest me daar mee.
Hutenmah414 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik vind het nouw net iets meer een jongens sport, maar geen probleem als meisjes het doen hoor Het is eigenlijk idd een vooroordeel dat het een meiden/jongens sport is
Ben007 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik vindt korfbal totaal geen meidensport Een vriendin van mij speelt korfbal en er zijn ook jongens bij die club aangesloten dus.......
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik vindt korfbal totaal geen meidensport Een vriendin van mij speelt korfbal en er zijn ook jongens bij die club aangesloten dus....... Nogal logisch, aangezien korfbal een gemengde sport is! Het gaat erom dat mensen vinden dat het een meisjes sport is, en niet dat er werkelijk jongens op zitten
Klokkie89 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Cool melvingta, ik zit ook op korfbal! Ik ben dan wel een meisje, maar ik zit ook gewoon in een gemengd team! Oja, we douchen niet samen, even voor de duidelijkheid En ik heb elke maand wel een blessure van een week ofzo, dus een mietjes sport is het ook niet.. en heb al wel eens een bloedneus gehad van een tegenstander en een gat in mijn hoofd toen ik tegen de korf aan werd geduwd... Zo even wat vooroordelen uit de lucht gehaald Korfbal is niet voor mietjes!! Speel het zelf ook, en het kan soms best wel agresief worden. Heb er ook verschillende blesures aan overgehouden! En idd, gemengd douchen gebeurd heel weinig, jammer genoeg :S
LBG Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Oja, we douchen niet samen, even voor de duidelijkheid Snel mijn inschrijf formulier terughalen.
TomHagen Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Oja, we douchen niet samen, even voor de duidelijkheid Snel mijn inschrijf formulier terughalen. Voor zo'n grap is het de überbump wel waard.
Recommended Posts