Fiegel5 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Een sport is een sport jij moet doen wat jij leuk vind .
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Korfbal is geen meidensport.Korfbal is voor allebei geslachts. Ik speel badminton dus gemengd.
Vic Vanc Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) het is voor meide het is egt **** saai. Ik zat er ook op het is saai ik moest van me mmoeder om dat ik moest sporten nu doe ik tennis dat is egt leuk Bewerkt: 20 januari 2008 door Vic Vanc
philip14 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Het leukste is dat er gemengde teams zijn en gemengd douchen( maar dat zal wel niet)
Jay; Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 het is voor meide het is egt **** saai. Ik zat er ook op het is saai ik moest van me mmoeder om dat ik moest sporten nu doe ik tennis dat is egt leuk Voor sommige kan dit saai zijn ja, iedereen heeft zijn eigen smaak en moet doen wat hij of zij leuk vind. Maar hoe onderbouw je het dat dit een meidensport is? Ik heb er zelf anderhalf jaar opgezeten en het is gemengd. We hadden meer jongens en zelfs een tekort aan meisjes.
philip14 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 We hadden meer jongens en zelfs een tekort aan meisjes. Pech voor jou
ikker Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 het is voor meide het is egt **** saai. Ik zat er ook op het is saai ik moest van me mmoeder om dat ik moest sporten nu doe ik tennis dat is egt leuk is het niet zo dat iedere sport die je MOET doen van iemand niet leuk is? ik wordt echt niet goed van al dat afzeiken van sporten. hou je eigen mening bij jezelf, jij vindt het niet leuk, dan hoeft het niet meteen een meidensport te zijn en kan een ander er nog heel veel plezier in hebben. en waar de f*ck komt die definitie meidensport vandaan? sinds wanneer leven wij in het jaar 0 waar vrouwen inderdaad niet of nauwelijks sportten? ik zie overigens menig man afgaan als deze tegen een vrouw sport. het gaat namelijk om hoe getraind je bent en nauwelijks om je geslacht!! (zegt een persoon die hierover gestudeerd heeft)
ikker Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Heerlijke zelfspot, zo zie ik dit!
Flying Dutchman Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Heerlijke bump vind ik dat! Het heeft heel weinig nut om een discussie van meer dan een half jaar geleden weer op te halen, gelieve dit soort topic bumps voortaan achterwege te laten.
Recommended Posts