Jump to content

GTA kenner.

GTA kenner.  

74 leden hebben gestemd

1. 1. Ben jij een echte GTA kenner?

• Zeker, ik weet er alles van.
      24
    • Ja, ik weet er veel over.
      38
    • Een beetje.
      8
    • Neen, ik weet er niet zoveel over.
      1
    • Neen, ik weet er niets over.
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Lijken de eerste en de 2de keuze niet een beetje op elkaar? Ik heb uit bescheidenheid maar 2 gestemd.

Geplaatst:

Ja ze lijken op elkaar, maar dan zijn ze dat nog niet. Ik heb ook op de 2de gestemt. Vroeger wist ik er wel echt alles over. Ik wist alle bugs, easter eggs, noem maar op. Maar ik speel tegenwoordig niet veel meer dus ik ben wat dingen vergeten.

Geplaatst:
Ik ben een Grote GTa Kenner

Ik kijk altijd naar wikigta

Voor informatie kijk ik altijd daar

Lijkt me eerder dat je minder weet omdat je daar steeds kijkt =/ .

Overigens lijkt het me een beetje arrogant om over jezelf te zeggen dat je een grote GTA kenner bent, je kan nou moeilijk over jezelf oordelen, niet?

Geplaatst:

Ik weet somige dingen wel goed.

En somige weer niet.

Dus een beetje tussen de eerst 2 keuzens in. :Y

Geplaatst:

Ik heb op het 2de gestemd.Ik vind dat ik best wat van gta weet want het is 1 van mijn grootste hobby's.Als ik dan moet zeggen van welke gta's ik veel weet kies ik Gta VC en Gta Advance. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook op de 2e gestemd, ik vind dat ik ook best wel veel weet over GTA. Vooral over GTA Vice City. Het grootste gedeelte van de gesprekjes uit de cutscenes van Vice City ken ik uit mijn hoofd. Ik kan dan altijd meepraten met ze :D (zonder de ondertiteling dan aan te zetten)

Over San Andreas weet ik ook wel redelijk veel, maar niet zoveel als over Vice City. Ik ken wel alle missies enzo uit mijn hoofd, maar hierbij ken ik niet alle gesprekjes uit de cutscenes uit mijn hoofd :N

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:
Lijken de eerste en de 2de keuze niet een beetje op elkaar? Ik heb uit bescheidenheid maar 2 gestemd.

Alles en veel is niet hetzelfde ;)

Geplaatst:

Ik weet bijna alles ik heb heel vaak het spel uitgespeeld en ik heb wikigta vaak doorgelezen (wat er nu allemaal al is)Dus stemde ik op alles nouja bijna alles.

Geplaatst:

ik weet er vrij veel over maar ik ben geen expert, ik ken wel bijna elk steegje en straatje, verder ken ik alle auto`s en kan goed vliegen, ik heb het spel op de ps2 ik wil hem op de pc kopen maar deze pc die ik nu heb is erg slecht!

Geplaatst:

weet er wel veel van of als het gaat over

dingen van mode zoals txd en een nieuwe map maken

de rest ben ik aan het leren heel rustig aan

een auto,s inzetten kan ik ondertussen heel goed zelfs

Geplaatst:

Alles durf ik niet te zeggen want er zal vast wel iets zijn dat ik niet weet.

Maar toch weet ik best veel erover.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...