Jump to content

GTA kenner.


glen dc

GTA kenner.  

74 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben jij een echte GTA kenner?

    • Zeker, ik weet er alles van.
      24
    • Ja, ik weet er veel over.
      38
    • Een beetje.
      8
    • Neen, ik weet er niet zoveel over.
      1
    • Neen, ik weet er niets over.
      0


Recommended Posts

Gaat/beetje. Door op WikiGTA te kijken leer je best veel, en het is erg handig voor missies. Alleen zelf dingen verkennen, en veel spelen help denk ik ook om je kennis uit te breiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, als je écht heel de GTA-Serie bedoelt dan kan ik zo al zeggen dat ik er niet álles van weet, ik heb er wel over gelezen natuurlijk, maar ik weet er niet alles van omdat ik me bijvoorbeeld niks voor de GTA's interesseer die je van bovenaf ziet. Van de 3D GTA's denk ik dat ik er wel gerust van kan zeggen dat ik daar een kenner van ben. :D Niet alleen omdat ik er érg van hou, maar ik kan geen vraag bedenken die ik niet zou weten. :D;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger kon ik echt alles vanbuiten, alle Easter Eggs, voertuigen, missie's, weggetjes en noem maar op, maar mijn PC heeft een slechte videokaart voor SA en op de PS2 gaat hij ook al niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt veel over de 3D GTA's (behalve LCS). Ook weet ik behoorlijk wat over GTA2. Maar alleen over het modden van GTA weet ik niet super veel. Het enige wat ik kan is mods installeren, maar daar houdt het op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een Grote GTa Kenner

Ik kijk altijd naar wikigta

Voor informatie kijk ik altijd daar

Lijkt me eerder dat je minder weet omdat je daar steeds kijkt =/ .

Overigens lijkt het me een beetje arrogant om over jezelf te zeggen dat je een grote GTA kenner bent, je kan nou moeilijk over jezelf oordelen, niet?

stem ik bj in je weet

als je op de eerste hebt gestemd dan vind ik dat een beetje eigendunk :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...