Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem wel iets hebben alleen de tekst:

Er staat juit:Thewarison dus daarmee staan de woorden te druk

cijfer 7.9/10

Geplaatst:

Hij is mooi, alleen je tekst is iets te veel! De groote is goed, en de tekst alleen is ook mooi! Alleen hij past niet zo bij de rest van je signature, en dat is jammer!

En de zwate stukken (zowel rechts als links) vind ik ook niet zo mooi! Probeer iets meer het patroon van de rest van je achtergrond zou je iets meer door kunnen trekken. Dat zou een stuk beter zijn!

Geplaatst:
achillewar4ro.gif

Ondersteunende Rates pls

:D

Ik vind de achtergrond er niet zo heel erg mooi uitzien. Het lijkt alsof het allemaal vlekjes zijn (wat misschien ook wel de bedoeling was), maar mij staat dat niet echt aan. Volgens mij heb je hem ook aangescherpt, maar dat heeft naar mijn mening niet goed uitgepakt, ik vind het er niet echt mooi uitzien. De render daarintegen ziet er wel keurig en verzorgd uit, misschien had hij onderaan iets meer ingeblend kunnen worden (soms is Drop Shadow bij de render ook wel leuk). De tekst is redelijk, hij valt mij iets te veel op, de opacity misschien een heel klein beetje lager?

Cijfers

Achtergrond: 5.9

Kleuren: 8

Render: 8

Effecten: 6.5

Tekst: 7.5

Originaliteit: 7.8

Algehele indruk: 7.5

Eventuele bonus: -

Van mij krijg je een 7.3 voor deze Sig. :sigaar:

Geplaatst:

van mij krijg je een 7 ik had hem in die schotel van een leger tank gezet dat zou er gaaf uit komen te zien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...