libertycitypc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 wie heeft er goodies en wil ze verkopen of weggeven ik zou ze graag willen hebben een echte gta fan Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) http://www.gtagames.nl/home/content.php?article.26 kijk hier maar eens edit: dit staat hier verkeerd Bewerkt: 25 mei 2006 door advancegta Reageren
libertycitypc Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 dat weet ik maar ik vraag wie er nog hebben en er niks mee doen of weg willen geven Reageren
libertycitypc Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 dus juLlie hebben nikS je kunt me echt heel bly maken Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik denk dat 'als' mensen al goodies hebben het zeer waarschijnlijk niet weg zullen geven aan een onbekende, de meesten die 'goodies' hebben: zijn GTA Fans en die geven het niet weg. Omdat ze er waarde aan hechten. Als ik 'goodies' had zou ik ze in ieder geval niet weggeven. Je hebt het in ieder geval geprobeert. Als ik jou was zou ik ze gewoon in van dat soort shop's kopen. Of je kijkt op een tweedehands verkoop site. Ik geef je zeer weinig kans dat je er aan komt zonder te betalen. Veel succes met je zoektoch naar goodies . Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 welke shop? Onder verzameld items verstaan we toch goodies? Ten eerste kun je wel boeken over Vice City, San Andreas en Liberty City Stories. Deze kun je kopen bij Free Record Shop. Ik heb ook nog op Marktplaats.nl gekeken en ook op Speurders.nl. Ik heb daar hooguit 1 ding over GTA kunnen vinden. Dat was zo'n beeldje van Claude uit GTAIII. Veel meer is er bijna niet te vinden.. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 zijn er nog andere met ideeen of mensen met goodies of ook wel buddies die echt willen ruilen Reageren
Joriz Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Je kan de goodies nieuw kopen op http://www.rockstarwarehouse.com/ en ja ze zijn prijzig (moet ook nog verzendkosten bij) EDIT: Voor een 1 met een paar nulletjes er achter wil ik wel het een en ander weg doen Denk dat je het goedkoopst en makkelijkst uit bent in de winkel van Rockstar op het web. Tevens krijg je op de releasedag van een nieuwe GTA meestal wel een stikker of iets anders erbij. Ook heeft de Power Unlimited regelmatig posters van GTA bij hun blad gedaan. Bewerkt: 26 mei 2006 door Joriz Reageren
libertycitypc Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 MAAR DAAR VINDT JE GEEN POKERCHIPS OF GTAGELD ENZ Reageren
libertycitypc Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 daar vint je alleen tshirt kubick truien petten jassen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.