Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Is het eigenlijk niet illegaal om heel san andreas naar vc te zetten? Want als je bijvoorbeeld de missie's dr ook nog bij doet (rotklusje, maar het kan) hoef je eigenlijk SA niet meer te kopen.

Nee, is het niet :) .

Omdat spellen tussen de GTA's in legaal is.

En GTA naar bijvoorbeeld Mafia converteren, is wel illigaal.

Greetz

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crappy-Apple

13

• Blastov

5

• Jarno

4

• DaBeast

4

Geplaatst:

De engine van GTA: San Andreas is gewoon stukke beter dan die van GTA: Vice City & GTA3. GTA: San Andreas gebruikt ook DirectX 9 en GTA: Vice City DirectX 8. Ik weet niet zeker maar volgens mij gebruikt GTA3 ook DirectX 8. MC-Kay had toch al een boundairy hack gemaakt voor Vice City? Ohja en Blaster... Modding in de GTA serie kan je nu eigenlijk als illegaal zien (Is het net nog niet). Maar Rockstar Games/Rockstar North support de modding community niet meer. Vandaar dat Steve-M en aantal andere weinig dingen nog doen qua modding totdat Rockstar Games/Rockstar North weer support geeft.

Geplaatst:

EUH....het is niet MC-kay dat de boundair hack voor sa heft gemakt gewoon een kennis van me en die heeft ook vc lc in sa staan snap je en ik ga er mss. een mod van maken en dan nog wat maar hij moet eerst zijn cd nog vinden

Geplaatst:
EUH....het is niet MC-kay dat de boundair hack voor sa heft gemakt gewoon een kennis van me en die heeft ook vc lc in sa staan snap je en ik ga er mss. een mod van maken en dan nog wat maar hij moet eerst zijn cd nog vinden

MC-Kay is de domste niet hoor en volgens mij verzin je zeker 70% van je verhaal.

Geplaatst:

MC-Kay is de domste niet hoor en volgens mij verzin je zeker 70% van je verhaal.

Al zou hij een ''Boundaire'' hack hebben en al die andere dingen die je in dit topic vertelt geloof ik(en denk ik ook de andere) het pas als je met MINSTENS 1 screen komt.

Geplaatst:

euh... jarno wrm. zou ik liegen maar als hij zijn CD heeft zal je mij geloven ik hoop dat ik morgen de CD heb :Y

Geplaatst:
euh... jarno wrm. zou ik liegen maar als hij zijn CD heeft zal je mij geloven ik hoop dat ik morgen de CD heb :Y

Naar mijn weten is trouwens MC-Kay niet Nederlands... Can anyone confirm this?

Geplaatst: (bewerkt)

Yup, het is een Canedees :) .

Check zijn profiel.

Daar is je confirm Jarno ;) .

Edit:Typfoutje :clown: .

Greetz :)

Bewerkt: door dabeast
Geplaatst:
Modding, alles kan.... Maar als je GTA VC tot GTA SA mod dan kan je niet MTA doen, SA-MP doen. En GTA SA heeft een betere engine.

Ow dat kan wel, dat heeft Blaster al meerdere keren gedaan, meestal zit het dan bij de Mod inbegrepen.

Geplaatst:

Ik hoor mijn naam. :puh: BB ik snap je bericht niet helemaal, leg uit. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

JARNO G.V.D IK ZIE DAT IK IEMAND KEN EN DUS NIET MC-KAY EEN BELG DIE DE HACK HEEFT GEMAAKT !!!!!!!! EN MC-KAY HEEFT ER EEN GEMAAKT VOOR VC EN DIE PERSOON DIE IK KEN HEEFT ER 1 VOOR SA !!! ALS JE ME NIET GELOOFT PM ME VOOR ZIJN E-MAIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy:

>>> Door PatrickW: Verwijderd commentaar opnieuw toegevoegd <<<

>>> Door PatrickW: Schreeuwen en schelden doe je maar in het echte leven, hier op het forum wordt dit niet getolereerd. +20% warn.

En ik hoop dat je snel met bewijs komt, want als blijkt dat het verhaal verzonnen is, kost je dat nog eens 20%

<<<

Bewerkt: door PatrickW
Geplaatst:
JARNO G.V.D IK ZIE DAT IK IEMAND KEN EN DUS NIET MC-KAY EEN BELG DIE DE HACK HEEFT GEMAAKT !!!!!!!! EN MC-KAY HEEFT ER EEN GEMAAKT VOOR VC EN DIE PERSOON DIE IK KEN HEEFT ER 1 VOOR SA !!! ALS JE ME NIET GELOOFT PM ME VOOR ZIJN E-MAIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy:

Je kan ook normaal antwoorden hoor? trouwens waar blijven die screens/download? :?

Geplaatst:

oooohhh....my god ik kan er toch niet aan doen dat hij die CD nog moet zoeken woensdag ga ik er nog eens naar toe om het te vragen :Y

Geplaatst:

lol, ik geloof het helemaal (!)

mag ik dan tenminste vragen hoe die gast heet, of hij ook op een forum zit en of hij ook andere mods heeft gemaakt?

en mag je mod regels verwijderen???

Geplaatst:
lol, ik geloof het helemaal (!)

mag ik dan tenminste vragen hoe die gast heet, of hij ook op een forum zit en of hij ook andere mods heeft gemaakt?

en mag je mod regels verwijderen???

DANK U toch een iemand die me gelooft wacht eff en ik geef zijn e-mail adress dan kan je het hem persoonlijk vragen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...