Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crappy-Apple

13

• Blastov

5

• Jarno

4

• DaBeast

4

Geplaatst:

hydra, ff relaks doen en zet je caps uit.

Maar ik geloof er ook geen balzak van, allen Mc-Kay kan dat. :D

Geplaatst:

MENSEN A.U.B hou op met zo te doen wrm. ZOU ik liegen ? zelf vind ik liegen laf,laag,.... dus waarom in.... zou ik liegen

Geplaatst:

Wel, ik zou zeggen kom dan met dat bewijs. En als jij het mag tonen op een Site waarom mag hij het niet. Ik geloof je niet 100%. En als dit een leugen is denk ik dat je een gratis Warn krijgt. Alleen als ik bewijs zie geloof ik je.

Geplaatst:

MENSEN A.U.B hou op met zo te doen wrm. ZOU ik liegen ? zelf vind ik liegen laf,laag,.... dus waarom in.... zou ik liegen

Dat is het probleem. Niemand valt te vertrouwen ;)

Geplaatst:

ok als julie me niet geloven post dan niet meer en wacht nog een week of 2-3 en je hebt het bewijs

Geplaatst:
ok als julie me niet geloven post dan niet meer en wacht nog een week of 2-3 en je hebt het bewijs

nu kom je opeens weer met 2-3 weken aanzetten? :duh:

Geplaatst:

Laat die knul gewoon lekker zijn bewijs halen, en laat dit dan rusten totdat hij bewijs heeft :bier:

Geplaatst:

Grappig, we zijn nog steeds aan het "zeiken" over een al dan niet waar "verhaal".

Kan je ons tenminste zeggen hoe hij heet?

Ik kan goed werken met Google ;) .

Waarom moet je zo lang wachten op die CD?

Kan hij het niet gewoon sturen naar je email of uploaden naar een server ofzo? (En zeg me nu niet dat hij geen internet heeft :clown: )

Als je wat meer info zou geven, zouden we je meer geloven.

Bijvoorbeelt wat de limieten zijn;

IPL.

IDE.

Mapping space.

Etc. etc...

En kan je dan ook zeggen met welk programma dat hij het heeft aangepast? (Als controle.)

Vraag hem dat alemaal, en kom dan terug met antwoorden en/of een link.

Dan geloven we je pas ;) .

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

oohh.. ok eff wat nieuws hij is al ongeveer 50 % van de hack klaar want hij is die opnieuw aan het maken maar graag GEEN REACTIES !!!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry dat ik toch reageer maar wil je nu eens ophouden ? Zolang je geen bewijs hebt post je gewoon niet. Het is toch normaal dat we bewijs willen ? Je zit hier al (Ik weet niet hoelang) bezig met dingen te vertellen, maar natuurlijk zonder bewijs. Kom op met dat bewijs ! Eerst zou je het in 2 dagen hebben. Daarna plotseling in 2 à 3 weken. Nu gaat hij hem ineens opnieuw maken. Sorry, maar ik geloof er niks van. Toon die bewijzen en we geloven je. Als dit een leugen is krijg je denk ik wel een warn...

EDIT: Bedankt voor de mooie PB waar je wat zit te dreigen...Ik zou maar oppassen. Ik zeg gewoon dat je met bewijs moet komen. Als je dat niet doet moet je dit laten rusten en niet gaan zeggen van 'Oei hij vindt de CD niet, binnen 2 weken heb ik hem'. En dan zit je wat te dreigen dat ik die Hack niet krijg. Nou ? Ik ben geen Modder hoor. Wat Paintjobs veranderen en daar houdt het mee op. En nogmaals, kom met bewijs want ik geloof er geen ene moer van.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst: (bewerkt)
oohh.. ok eff wat nieuws hij is al ongeveer 50 % van de hack klaar want hij is die opnieuw aan het maken maar graag GEEN REACTIES !!!!!

Toch doe ik even een reply.

Hoelang was hij dan bezig?

Iets van een maand denk ik toch niet.

Het vergd enorm veel tijd/energie om zoiets groots te maken.

Mc-Kay deed er samen met Andy meer als een half jaar over.

En dat in Vice City.

San Andreas heeft 5X zoveel limieten.

Nou gaat jou vriend dat in een maandje maken.

Als je zoiets aleen moest doen, deed je er 5 jaar over (technish gezien dan) .

Check mijn vorig bericht, je hebt nogaltijd niet op mijn vragen beantwoord.

Edit: Crap, nu heb ik een topic gebumpt. Mijn excuses :$ .

Vriendelijke groeten,

dabeast :sigaar:

Bewerkt: door dabeast
Geplaatst:
maar graag GEEN REACTIES !!!!!

Doe ik lekker toch. :D

Ik ga met dabeast mee, het is echt moeilijk om zo'n hack te maken. Dat gaat echt nooit lukken in 1 maand tijd. In iedere geval ik wacht 2-3 weken en ik vraag me af of je het dan hebt. :D

Geplaatst:

graag als het mog van een moderator of admin dit topic te sluiten totad ik het bewijs heb ! dan zal ik een admin wel PM en dat ik het bewijs heb en dan kan dit topic trug open

GOED ?

Geplaatst:

Genoeg gekibbelt over dat ding... Verder kan je leden niet verbieden hier te posten. Sorry voor de laate reactie maar beter laat dan nooit. :D Ik geloof het eigenlijk ook niet. Aangezien het moeilijk is om te maken... Maar goed, ik gooi hier een slotje op, als je GELDIG bewijs hebt stuur je mij een PB. Dan open ik het topic terug!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...